וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שועה צפוי לאבד את מקומו בהרכב בית"ר ירושלים, גוטליב בספק

עודכן לאחרונה: 6.12.2023 / 0:30

שחקן ההתקפה צפוי לרדת לספסל בדרבי נגד הפועל אחרי התקרית בהפסד להפועל פתח תקוה, הבלם חולה וייתכן שלא יעמוד לרשות יוסי אבוקסיס: "אנחנו במומנטום לא טוב, אבל נדביק את הפער". יובל אשכנזי ואמיר ברקוביץ' בתמונת ההרכב, באצ'ו יחסר לאדומים (ד', 20:00, ספורט4)

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 1:2 בחוץ על הפועל ירושלים/ספורט1

בית"ר ירושלים הובסה על ידי הפועל תל אביב במשחק האחרון שלה לפני ה-7.10 וחזרה לליגת העל בשבת עם הפסד שלישי ברציפות, 1:0 להפועל פתח תקוה. בעקבות העובדה שממאזן הקבוצה הופחתו ארבע נקודות בפועל, על אף שהשיגה שני ניצחונות בששת המחזורים הראשונים, היא צמודה להפועל ירושלים ולמ.ס. אשדוד כשכל אחת עם 2 נקודות - וזאת על אף שהן לא ניצחו כלל.

כעת מצפה לבית"ר ירושלים הדרבי מול הפועל ירושלים, היריבה העירונית לה הפסידה בדרבי ביתי בעונה שעברה לראשונה מאז 1991. בצד המקצועי, יוסי אבוקסיס יחליט מחר סופית על ההרכב, אך לפחות על פי התרגולים השבוע מתכנן מספר שינויים, כאשר הקבוצה צפויה לעבור לקו של ארבעה שחקני הגנה, כאשר אדי גוטליב שלא חש בטוב עשוי להיעדר. בקישור מובטח מקומו של איסמעילה סורו ונראה כי גם יובל אשכנזי יקבל קרדיט. ירדן שועה צפוי לאבד את מקומו בהרכב כאשר טימוטי מוזי או אמיר ברקוביץ' יחליפו אותו בשמאל, כאשר ישנה אפשרות שמוזי ישחק בשמאל וברקוביץ' בימין. באימון המאמן ערך שיחה אישית עם פרד פריידיי, שהופך למעשה להיות השחקן המנוסה היחיד בהתקפה. מיירון ג'ורג' עדיין לא כשיר ליותר ממחצית ויפתח על הספסל.

יוסי אבוקסיס מאמן בית"ר ירושלים. שלומי גבאי
"מה שהשגנו בינתיים זה לא מספיק". אבוקסיס/שלומי גבאי

במסיבת העיתונאים, אבוקסיס שעוד לפני דבריו תיקן את הכתבים כשהבהיר שהקבוצה צברה 6 נקודות ולא 2 כי "לא הורדתי נקודות לעצמי", אמר: "לפנינו משחק קשה מאוד, בטח בתקופה שבה אנו נמצאים. במשחק נגד הפועל פתח תקוה לא הגיע לנו להפסיד, אבל זה לא היה משחק טוב שלנו. אנחנו מגיעים במצב לא טוב בטבלה, אבל אני מאמין שאנחנו יכולים לצאת לדרך יותר טובה. הריכוז שלנו במשחק האחרון היה רע מאוד. יש שחקנים בכושר פחות טוב וזה הגיוני אחרי חודשיים שלא שיחקנו ושחקנים הפסיקו אימונים, אבל הפסדנו על חוסר ריכוז".

עוד אמר על פתיחת העונה: "לא ציפינו לשש נקודות מ-18 אלא ליותר, אבל אני עדיין חושב שנדביק את הפער. אני חוזר ואומר שיש לנו 6 מ-18, כי זה נראה שלא ניצחנו וזה לא נכון, גם אם מה שהשגנו בינתיים זה לא מספיק. ההפסד לבני ריינה הגיע משום מקום והכניס אותנו למומנטום לא טוב, אבל לאורך זמן נהיה טובים".

על התקרית עם ירדן שועה בשבת: "אני משאיר להנהלה לטפל בזה. יש מחר משחק מאוד חשוב ולכן לא אדבר על שחקנים באופן אישי".

השוער מיגל סילבה דיבר גם הוא וסיפר על חזרתו ארצה ועל המומנטום השלילי אליו נקלעה בית"ר: "זה לא היה קל לחזור ישראל, אבל מה שחשוב זה מה שאני מרגיש כלפי ישראל וכלפי בית"ר. אבוקסיס התקשר אליי וזה היה לי חשוב, הרגשתי שהסיפור שלי עם בית"ר עוד לא נגמר ושעליי לחזור. ידעתי שזה יהיה קשה לעזוב את המשפחה, אבל זה היה לי חשוב לחזור. כשהייתי בפורטוגל והתעדכנתי מה קורה בישראל, המצב הוצג הרבה יותר גרוע ממה שהוא בפועל - אני בירושלים עכשיו וזה מרגיש כמו שהיה בעבר ואני מצפה ומקווה שהמשפחה תצטרף אליי בינואר. אנחנו צריכים להשתפר ולהבין מה אנחנו עשינו לא נכון, אבל זו עונה שההרגשה היא שנגמרה לפני כמה חודשים וכעת מתחילה מחדש".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
מיגל סילבה שוער בית"ר ירושלים. דני מרון
"הרגשה שהליגה מתחילה מחדש". מיגל סילבה/דני מרון

הפועל ירושלים

עם שתי נקודות מ-18 וללא ניצחון ליגה הפועל ירושלים מגיעה מחר לדרבי הירושלמי בתקוה לשנות את המאזן העגום מתחילת העונה.

המאמן זיו אריה ייאלץ להסתדר ללא אונדז'יי באצ'ו הפצוע, כאשר גם יילה דאון בספק גדול ולא ברור אם כלל יתלבש. מי שהחלימו הם מתן חוזז ועמית גלזר שצפויים לפתוח, כשבין הקורות נראה כי נדב זמיר ימשיך לקבל קרדיט על חשבון אדבאיו אדליי.

בחלק הקדמי, פרט לחוזז, אמור גם קאפיטה לשוב ל-11 וסדריק דון יהיה בחוד. בקבוצה אמרו כי "הלחץ על בית"ר גדול יותר, אנחנו נצא מהמצב הזה ונתחיל לצבור נקודות בקרוב מאוד".

מתן חוזז הפועל ירושלים. ברני ארדוב
חוזר ל-11. מתן חוזז/ברני ארדוב

טריוויה

* מאזן הדרבים בליגה הבכירה מאז קום המדינה עומד על 13:26 לזכות בית"ר ירושלים ועוד 22 תוצאות תיקו, כשהתוצאה השכיחה ביותר היא 1:1 (15 פעמים, כולל המפגש האחרון).

* בדרבי אותו אירחה בית"ר בעונה שעברה, במחזור הרביעי, הפועל ירושלים ניצחה (0:1) לראשונה מאז מאי 1991.

* בית"ר מגיעה אחרי שלושה הפסדים רצופים. בעונה הקודמת היה לה רצף של ארבעה כאלה, שהתחיל עם אותו הפסד בדרבי.

* בחיבור העונה שעברה, הפועל ירושלים ברצף של 11 משחקי ליגה ללא ניצחון: תשעה הפסדים ושתי תוצאות תיקו.

* הפועל ירושלים היא הקבוצה היחידה בליגת העל שטרם כבשה בחצי השעה הראשונה. השער הכי מוקדם היה ביום ראשון, כשאופק ביטון העלה ל-0:1 מול מכבי תל אביב בדקה ה-40.

הרכבי הקבוצות

שופט: אביעד שילוח
אצטדיון: טדי

משחקי המחזור הבא:

שבת, 15:00: הפועל פתח תקוה - מ.ס. אשדוד
שבת, 17:30: מכבי בני ריינה - מכבי פתח תקוה
שבת, 19:30: הפועל תל אביב - הפועל חדרה (ספורט2)

ראשון, 19:30: הפועל ירושלים - הפועל חיפה (ספורט3)
ראשון, 20:00: בני סכנין - מכבי תל אביב (ספורט2)
ראשון, 20:30: מכבי חיפה - בית"ר ירושלים

שני, 20:00: מכבי נתניה - הפועל באר שבע (ספורט1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully