וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי כמעט שלושה חודשים: ליאל עבדה חזר לאימוני סלטיק

המנג'ר ברנדן רוג'רס אישר ששחקן הכנף שנפצע בהתכנסות נבחרת ישראל בספטמבר, צפוי במהלך החודש לשוב לסגל ולקבל דקות

מחוץ לקווים, 3.12/עריכת וידאו: זיו שטיינר

שלושה חודשים אחרי שנפצע, ליאל עבדה חזר השבוע לאימוני סלטיק, כך אישר היום (שני) המנג'ר ברנדן רוג'רס. עבדה בן ה-22 החל את העונה בצורה טובה עם שער ובישול בשני מחזורי פתיחת העונה בליגה הסקוטית, אולם לא שיחק מאז שנפצע בתחילת ספטמבר בהתכנסות נבחרת ישראל. משחקו האחרון היה ב-3 בספטמבר, כאשר סלטיק ניצחה את ריינג'רס ב'אולד פירם'.

עבדה היה קרוב לעזוב את סלטיק בקיץ האחרון כתוצאה מהביקוש שזכה לו מקבוצות פרמיירליג, ביניהן קריסטל פאלאס על פי הדיווחים, אולם בשל הגעת רוג'רס בחר לחתום על חוזה חדש עד קיץ 2027 - חוזה עליו חתם ימים ספורים לפני שנפצע.

ליאל עבדה, שחקן סלטיק. Masashi Hara, GettyImages
חזר לאימונים אחרי שלושה חודשים. עבדה/GettyImages, Masashi Hara

לא סביר כלל שעבדה יחזור לסגל סלטיק כבר ביום רביעי הקרוב במשחק הליגה נגד היברנייאן אם הוא רק חזר לאימונים, גם רוג'רס אמר שהוא מצפה להתקדמות רק בהמשך החודש, אבל אולי זה יקרה נגד פיינורד ביום רביעי הבא במסגרת ליגת האלופות, אז אלופת סקוטלנד תנסה במשחק הבית שינעל את המפעל להשיג לפחות נקודה נוספת אחרי תיקו וחמישה הפסדים. לסיים במקום השלישי שמוביל לליגה האירופית אין לה סיכוי, אבל בזירה המקומית, כצפוי, היא בדרך לאליפות ה-54 בתולדותיה לאור יתרון של 8 נקודות שפתחה לאחר 15 משחקים.

רק נזכיר כי אוהדי סלטיק הבהירו שלמרות תמיכת ארגון האוהדים של הקבוצה בפלסטיניים, עבדה יזכה לתמיכה מלאה כפי שזכו לה כל השחקנים הישראלים שהיו במועדון בשנים הקודמות. האם זה יעמוד במבחן התוצאה גם בשל פעולותיו נגד האנטישמיות מצד אוהדי סלטיק? מקווים שבקרוב נראה את עבדה חוזר לשחק וזוכה לתמיכה נרחבת.

  • עוד באותו נושא:
  • ליאל עבדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully