וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד הכניעה את אולימפיאקוס, גם פנאתינייקוס הפסידה

אלופת אירופה התאוששה מהפסד הבכורה וגברה על סגניתה 71:77. הזוניה (23) ומוסא (18) כיכבו. אנאדולו אפס החסרה ניצחה את עתאמן האקס, איבקה סידר לבאיירן ניצחון דרמטי על מילאנו

תקציר: ריאל מדריד - בראוגן 58:91/ספורט1

חמישה משחקים התקיימו היום (שלישי) ביורוליג כשהמחזור ה-12 יצא לדרך. במוקד יעמוד שחזור גמר הפיינל פור מהעונה שעברה, בו אלופת אירופה ריאל מדריד ניצחה אצל אולימפיאקוס. אנאדולו אפס ניצחה את פנאתינייקוס בסגל טלאים. באיירן מינכן גברה בהארכה על מילאנו בדרמת ענק עם שלשה גדולה של סרג' איבקה. הארכה היתה גם בבלגרד, שם פרטיזן בלגרד ניצחה בשיניים את מונאקו.

שיין לארקין, שחקן אנאדולו אפס. Seskim Photo/MB Media, GettyImages
שחקנים חסרים? יש את שיין לארקין/GettyImages, Seskim Photo/MB Media

אנאדולו אפס - פנאתינייקוס 68:71

ארגין עתמאן שהצעיד את אנאדולו ללא פחות משתי זכיות רצופות בגביע היורוליג, חזר להיכל בו הוא הפך לאליל עם פנאתינייקוס שלו, שהייתה פייבוריטית ברורה לאור מכת הפציעות באנאדולו שכללה בין היתר את וויל קלייברן, רודריג בובואה, טיבור פלייס, אנטה ז'יזיץ' וזו רק רשימה חלקית. אלא שאנאדולו הסתערה על יריבתה ברבע הראשון וניצחה בסופו של דבר בזכות הזרים שכן עמדו לרשותה: טייריק ג'ונס ושיין לארקין. שלשה של קנדריק נאן כבר קבעה 65:68 לאורחים כשנותרו פחות משתי דקות לסיום, אבל טייריק ג'ונס קלע, סלוקאס החטיא שלשה ואז לארקין סחט עבירה לשלוש מג'ריאן גרנט, דייק בכל זריקות העונשין והפך ל-68:70. סלוקאס שוב החטיא מנגד ודריוס תומפסון הבטיח את הניצחון מהקו. טייריק ג'ונס סיים משחק נפלא עם 21 נקודות כמעט ללא החטאה (8 מ-12) ו-13 ריבאונדים. שיין לארקין הוסיף 20, כולל מהלך הקלאץ' כמו שהוא אוהב. קנדריק נאן ומתיאס לסור קלע 13 ליוונים, שנחלו הפסד די מביך מבחינתם לאור מכת החיסורים של המארחים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

אלבה ברלין - ז'לגיריס קובנה 62:64

האחרונה בטבלה הגיע למשחק הזה אחרי כמה תבוסות רצופות ובסגל חסר מאוד. היא פיגרה כבר ב-16 הפרש ברבע הראשון, אבל ז'לגיריס הצליחה ב"כישרון" רב להפסיד את המשחק הזה. ז'לגיריס עוד הובילה 55:59 כשנותרו 2 דקות ו-42 שניות לסיום, אבל אלבה השוותה. גידרייטיס קלע שלשה מנגד, אבל ת'יהמן צימק, אולאנובס רשם איבוד קריטי ומאת'יסק ניצח את המשחק עם שלשה גדולה. יונאס ת'יהמן הוביל את המנצחים עם 16 נקודות. גידרייטיס בלט מנגד (15), אבל ז'לגיריס קלעה ב-39 אחוז מהשדה ונחלה הפסד במשחק שהיתה חייבת לנצח.

מריו הזוניה, ריאל מדריד. Borja B. Hojas, GettyImages
משחק מצוין וניצחון יוקרתי. מריו הזוניה/GettyImages, Borja B. Hojas

אולימפיאקוס - ריאל מדריד 77:71

אחרי שנחלה הפסד בכורה מסל ניצחון גדול של ים מדר, ריאל מדריד רצתה להימנע מרצף של הפסדים כשהתארחה באולם השלום והאחווה אצל סגניתה בשחזור גמר היורוליג האחרון. אולימפיאקוס, שפיגרה לאורך כל המשחק כמעט, הצליחה לחזור ל-69:68 עם נקודת עונשין של לרנדזאקיס. אלא שטבארס, קמפאסו ומוסא הובילו ריצת 0:6 והכריעו את המשחק הזה. שני שחקני החיזוק של ריאל מדריד נתנו את הטון במשחק הזה. דז'נאן מוסא היה נפלא עם 23 נקודות, כולל 5 מ-7 מחוץ לקשת. מריו הזוניה הלהיב עם 18 נקודות ו-10 ריבאונדים בעוד שהקוסם הקטן פקונדו קמפאסו תרם 9 ו-9 אסיסטים לאלופת אירופה. תומאס ווקאפ הוביל מנגד עם 17, אבל היה בערך היחיד שהופיע בהתקפה אצל היוונים, שממשיכים להתגעגע לסשה וזנקוב.

סרג' איבקה, שחקן באיירן מינכן. GettyImages
שלשה ענקית שלו כפתה הארכה והובילה לניצחון. סרג' איבקה/GettyImages

באיירן מינכן - אולימפיה מילאנו 82:90 (לאחר הארכה)

סרג' איבקה, זוכרים? הפורוורד/סנטר שכיכב כמה שנים ב-NBA, דעך והחליט להחיות את הקריירה שלו באירופה אצל פאבלו לאסו. איבקה, שהיה מצוין מתחילת המשחק הזה, הציל את באיירן מהפסד עם שלשת קלאץ' גדולה שכפתה הארכה, שבה קרסן אדוארדס השתלט על המשחק והבטיח לבאיירן ניצחון שלישי רצוף ביורוליג, שניים מהם היו בהארכות. אדוארדס סיים את המשחק הזה עם לא פחות מ-32 נקודות, כולל 5 מ-10 מחוץ לקשת. איבקה רשם עוד משחק מצוין ותכליתי עם 20 נקודות, 12 ריבאונדים וכמובן הסל החשוב במשחק. מנגד, שבון שילדס בלט מעל כולם עם 26 נקודות, אבל היתה מאוד חסרה לו העזרה של ניקולה מירוטיץ' הפצוע.

מייק ג'יימס, מונאקו. Roberto Finizio, GettyImages
שתי שלשות משוגעות שלו כפו הארכה, אבל זה לא הספיק. מייק ג'יימס/GettyImages, Roberto Finizio

פרטיזן בלגרד - מונאקו 85:89

עוד משחק דרמטי ביורוליג שבסיומו פרטיזן של אוברדוביץ' ניצחה בשיניים את מונאקו במשחק שהבליט, שוב, דווקא את הגדולה של השחקן בצד המפסיד. סל של קווין פאנטר קבע 66:70 למארחים כשנותרו 22 שניות לסיום והמשחק היה נראה גמור. אלא שמייק ג'יימס קלע שלשה. ג'יימס נונאלי קלע מהעונשין בצד השני. מונאקו לקחה פסק זמן 10 שניות לסיום בפיגור 72:69 ושתי שניות לסיום מייק ג'יימס כפה הארכה עם שלשה בלתי אפשרית ממצב קשה ומטר מאחורי הקשת. ג'ורדן לויד עוד העניק לאורחים יתרון 82:83 בהארכה, אבל פרי דוז'ייר קלע מנגד, מוטיאונס החטיא ואלן סמאילאגיץ' הבטיח את הניצחון מהקו. קווין פאנטר (25) וג'יימס נונאלי (23) צמד האמריקאים של פרטיזן בלטו אצל המנצחים. דונאטס מוטיאונס כיכב אצל הצרפתים עם 23 נקודות והחטאה אחת בלבד מהשדה, מייק ג'יימס היה קרוב לטריפל דאבל עם 16 נקודות, 8 ריבאונדים ו-8 אסיסטים אבל לצערו זה לא הספיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully