וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא טרבזונספור נפגש עם וואקמה: "הוא רוצה לחזור לטורקיה"

אקס הפועל באר שבע ומי שהוביל את טרבזונספור לאליפות ועזב לטובת הכסף הגדול של ערב הסעודית, אותת כי ברצונו לשוב: "הבהרנו לו שלא נשלם עבור רכישתו"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל באר שבע 0:1/ספורט1

אנתוני וואקמה הפך לאחד הכוכבים הכי גדולים שיש בליגה הטורקית כשהוביל את טרבזונספור לזכייה בגביע ב-2021 ושנה לאחר מכן לאליפות, אבל דרישתו בגיל 33 לשדרג את שכרו משמעותית הובילה לכך שעם סיום חוזהו לקבוצה לא הייתה ברירה אלא להיפרד ממנו. אקס הפועל באר שבע הוזכר כמועמד לקבוצות החזקות והעשירות ביותר בטורקיה ובמפרץ הפרסי ואכן עבר באוגוסט האחרון לאל פאייחה הסעודית, מאז הבקיע חמישה שערים ובישל עוד שניים ב-14 משחקים בליגה ובליגת האלופות של אסיה.

היום (שני) פורסמו דברים שנשיא טרבזונספור אמר באסיפה הכללית של המועדון, במהלכה סיפר על כך שוואקמה רוצה לחזור לקבוצה. לטענת ארטוגרול דוראן, "אעשה כל מה שהצוות המקצועי והמאמן יבקשו ממני. נפגשתי עם וואקמה, אבל הוא שחקן תחת חוזה. הבהרנו לו שאנחנו לא נוכל לשלם בעבור רכישתו, אבל הוא אמר לנו שהוא יפעל לכך שיוכל לחזור. אנחנו נראה".

שחקן טרבזונספור טוני וואקמה. Seskim Photo/MB Media, GettyImages
יחזור לטרבזונספור? וואקמה/GettyImages, Seskim Photo/MB Media

לטרבזונספור היה ברור בקיץ 2022 שוואקמה יעזוב בשל מו"מ שארך חודשים ארוכים מבלי שהצדדים הגיעו להסכמות, אלא שבחודש יולי, במפתיע, הסכים להפחית בדרישותיו וביקש לחתום על חוזה חדש. מבחינת טרבזונספור זה כבר היה מאוחר מדי, כי היא צירפה במקומו את טרזגה המצרי שעבורו שילמה לאסטון וילה כ-5 מיליון יורו. טרזגה, אגב, כבש שער אחד בלבד ובישל עוד שניים ב-10 הופעות שערך העונה, רובן כמחליף.

נזכיר כי לישראל הגיע וואקמה לפני מעל עשור, בקיץ 2013 כשחתם בהפועל רעננה. הוא כיכב במדיה במשך שנתיים ואז עבר להפועל באר שבע, איתה זכה בשלוש אליפויות ואף זכה לראשונה בקריירה לקבל זימון לסגל נבחרת ניגריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully