וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת adidas חשפה את 'FUSSBALLLIEBE' - כדור המשחק הרשמי של יורו 2024

הכדור "החכם" של ענקית הספורט מגיע לאליפות אירופה בפעם הראשונה

כדור היורו של אדידס. יחצ,
כדור היורו של אדידס/יחצ

למי שפספס: נותנת החסות הרשמית ליורו 2024, ענקית הספורט הגרמנית adidas ,חשפה את הכדור לטורניר הספורט המדובר ביותר בקיץ הקרוב: UEFA EURO 2024.

הכדור 'FUSSBALLLIEBE' (בגרמנית - "אהבה לכדורגל"), נוצר בעזרת טכנולוגיה מיוחדת, שנוסתה בהצלחה כבר במונדיאל 2022, ושמה דגש לדיוק ומהירות, כפי שראינו בטורניר האחרון שהלהיב את מיליוני אוהדי הכדורגל ברחבי העולם וזכה לשבחים מאנשי מקצוע והשחקנים עצמם. בכדור המשחק הרשמי הוטמעה adidas Connected Ball Technology - אשר שולחת נתונים בזמן אמת, ונעזרת ב-AI, מה שתורם לתמיכה מהירה יותר בהחלטות שיפוט ומשפיעה על שטף המשחק.

העיצוב של 'FUSSBALLLIEBE', הוא בצבעי אדום, כחול, ירוק וכתום, עם איורים של כל אחד מאצטדיוני הטורניר לצד השם של כל עיר מארחת. ב-adidas נתנו דגש גם הפעם לאג'נדה הירוקה שמלווה את החברה זה כבר שנים והחומרים ממנו עשוי הכדור הם ידידותיים לסביבה. בחברה הודיעו ש-1% מסך המכירות של הכדור ייתרמו למען יוזמות המבקשות ליצור שינוי באמצעות המשחק הכדורגל ברחבי העולם.

אליפות אירופה בכדורגל, תיפתח בתאריך 14 ביוני 2024 במפגש בין המארחת גרמניה לסקוטלנד, כך נקבע בהגרלה שנערכה בסופ"ש האחרון.

  • עוד באותו נושא:
  • יורו 2024

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully