וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס לשחקנים: "אנחנו נופלים על ריכוז, עירנות, בסיס של כדורגל"

4.12.2023 / 13:56

מאמן בית"ר ירושלים ערך אסיפה ביקורתית בעקבות ההפסד להפועל פתח תקוה. הוא צפוי לחזור לארבעה שחקני הגנה בדרבי (ד', 20:00 בספורט4)

תקציר: הפועל פתח תקוה - בית"ר ירושלים 0:1/ספורט1

בעקבות ההפסד 1:0 אצל הפועל פתח תקוה במוצאי השבת האחרונה, ולקראת הדרבי הירושלמי ביום רביעי (20:00, שידור ישיר בספורט4), יוסי אבוקסיס כינס היום את שחקני בית"ר ירושלים ואמר להם: "עשיתם להם עבודה קלה. בהתקפות מעבר מול שלושה בלמים, שחקנים לא נצמדים לשחקני מטרה וככה מגיעים למצבים בקלות נגדנו, זה קודם כל חוסר ריכוז ועירנות, דברים בסיסיים של כדורגל".

המאמן גם מתח ביקורת על שחקני החלק הקדמי ואמר להם: "זה לא המשחק הראשון שמבחינה טקטית אתם מוותרים, עושים כאילו, גם בעזרה להגנה וגם בתנועה בהתקפה. ככה לא ננצח משחקים".

מאמנה של בית"ר בוחן מספר שינויים לקראת הדרבי הירושלמי, כאשר הוא צפוי לחזור ולשחק עם ארבעה שחקני הגנה וקישור מעובה. בחלק ההתקפי טימו מוזי או אמיר ברקוביץ' עשויים לפתוח בכנף ימין.

יוסי אבוקסיס מאמן בית"ר ירושלים. דני מרון
אסיפה קשה. אבוקסיס/דני מרון

כבר אתמול נכתב כאן כי ירדן שועה עלול לאבד את מקומו בהרכב אחרי העימות עם אבוקסיס. אופיר קריאף, שלא שותף נגד הפועל פתח תקוה, עשוי לחזור ל-11 כשגם מיירון ג'ורג' עשוי לפתוח, אולי על חשבון פרד פריידיי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully