וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס התעמת עם שועה ורתח: "האנשים ב-VAR עושים נזק"

2.12.2023 / 21:42

מאמן בית"ר ירושלים זעם על שופטי המסך בהפסד להפועל פתח תקוה ולא חסך ביקורת משחקניו: "הרבה מהם מאכזבים אותי". בשועה נזף: "טעיתי כשפתחתי איתך". מיכה כנראה סובל מקרע בשריר. טסלפפה חגג ניצחון שני העונה: "היכולת טובה מאוד"

תקציר: הפועל פתח תקוה - בית"ר ירושלים 0:1/ספורט1

אחרי ארבעה הפסדים רצופים לבית"ר ירושלים, הפתיעה הערב (שבת) הפועל פתח תקוה עם 0:1 ביתי, במסגרת המחזור השישי - מחזור החזרה של ליגת העל. פורצ'ן באסי הכריע עם שער בדקה ה-29, שוויון של פרד פריידי נפסל על ידי VAR, ובתום המחזור עלולים למצוא עצמם הצהובים-שחורים מתחת לקו האדום, אחרי הפסד שלישי ברציפות.

מלבד ההפסד, בבית"ר הרוחות סערו גם אחרי עימות בין ירדן שועה ליוסי אבוקסיס. שחקן ההתקפה שבקושי התאמן ב-10 הימים האחרונים לא אהב את החילוף שלו בדקה ה-69 ובירידה לספסל זרק כמה מילים לעבר המאמן, שאמר לו: "חוצפן, לא עשית כלום, טעיתי שבכלל נתתי לך לפתוח".

אחרי חילופי הדברים ביניהם, אבוקסיס הסתובב לספסל וביקש משועה לרדת לחדר ההלבשה, אך השחקן נשאר על הספסל עד הסיום והוא צפוי לעמוד לוועדת משמעת. חדשה רעה נוספת מבחינת בית"ר היא שדור מיכה שנפצע כנראה סובל מקרע בשריר הארבע ראשי ויעבור בדיקה.

למצלמות אמר אבוקסיס: "אנחנו נפתור מה שהיה בינינו, לא על המגרש. אני מאוד כועס על מה שהיה, אבל נפתור את זה".

יוסי אבוקסיס מאמן בית"ר ירושלים. דני מרון
ערב מתסכל. אבוקסיס/דני מרון

המאמן יוסי אבוקסיס לא הסתיר את התסכול הגדול בעקבות ההפסד השלישי ברציפות: "ראיתי את הגול שפסלו לנו. לשוער שלהם לא היה סיכוי להגיע לבעיטה של פריידיי. כמובן שמאז שיש את ה-VAR הכל נגד הקבוצה שלנו. במחצית הראשונה היינו רעים מאוד. במחצית השנייה הגענו להרבה מצבים טובים, בעיקר בדקות הסיום. מי שיושב ב-VAR אלה אנשים שעושים נזק לכדורגל. ראיתי באירופה הרבה גולים כאלה שאישרו. זאת שערורייה".

על היכולת של הקבוצה: "התחלנו 10 דקות טוב, לחצנו ועשינו טעות בגול. פתח תקוה חיכו לנו במתפרצות עם איבודי הכדור שלנו. היינו מאורגנים יותר במחצית השנייה, אבל זה לא נכנס, חוץ מהשער שלדעתי היה חוקי".

לקראת הדרבי במחזור הבא: "לא היינו שווים הפסד, בטח במחצית השנייה. צריכים להיות נחושים יותר ולשמור במצבים הנייחים. מאוד מאוכזב, יש הרבה שחקנים שמאכזבים אותי. נסיק את המסקנות לגבי ההמשך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
בן ביטון בית"ר ירושלים לצד רז שטיין הפועל פתח תקוה. דני מרון
"זה מאוד מרגיז. יודעים שעלינו להרים את הרמה". בן ביטון/דני מרון

המגן בן ביטון אמר על התחושות אחרי הההפסד: "חזרנו אחרי חודשיים, כולם מבינים באיזו סיטואציה של המדינה ורצינו לפתוח דף חדש. זה לא קרה, חושב שהתוצאה לא משקפת. יש תחושה שקל מאוד לשרוק נגדנו. מרגישים שיש חוסר אחידות, הגול לא היה צריך להיפסל. אלה דברים שקורים מתחילת העונה וזה מאוד מרגיז, אבל צריך להמשיך הלאה לדרבי".

על הסיטואציה לשחק מול יציעים ריקים הוסיף: "זה מצב סופר קשה לכולנו. היו תקופות שהתאמנו, היו כאלה שלא התאמנו. צריך לעשות את המקסימום עבורנו, עבור הקהל ועבור כל מי שקשור לבית"ר ירושלים. ברביעי יש משחק שתמיד אפשר לתקן בו. ניתן את הכל על מנת לנצח".

מי שעוד התראיין בסיום היה השופט גל לייבוביץ' שהסביר את פסילת השער: "השער נפסל בעקבות נבדל. מוזי היה בנבדל והוא הסתיר לשוער. אפשר ממש לראות שהוא מזיז את הרגל ומפריע לשוער. מוזי נמצא קרוב לשוער, הכדור עובר קרוב אליו והחוקה מחייבת אותנו לפסול את השער".

שחקני הפועל פתח תקוה חוגגים עם פורצ'ן באסי. דני מרון
שמחה גדולה בהפועל פתח תקוה/דני מרון

בפתח תקוה הייתה שביעות רצון גדולה ואחרי המשחק אמר המאמן עופר טסלפפה על הניצחון השני העונה: "יכולנו להכריע את זה הרבה לפני. באופן טבעי הלכנו אחורה והם הכניסו את כל הכלים ההתקפיים שלהם. הכי חשוב שהשגנו את שלוש הנקודות. היכולת של הקבוצה טובה, הם עובדים מאוד מאוד קשה. טישיירה? אדע בוודאות שהוא חזר כשאראה אותו, אבל הוא שחקן סופר חשוב בשבילנו. הפועל חיפה? רוצים להנות טיפה עד הבוקר, יודעים שמצפה לנו משחק קשה. הפועל חיפה קבוצה איכותית, נתכונן לכך בהתאם".

איתי שכטר הוסיף: "ידענו שבית"ר באה אחרי שני הפסדים, אבל זאת קבוצה חזקה. היום זה משחק שהיינו חייבים לנצח, גם אחרי המשחק מול מכבי חיפה ידענו שיכולנו לעשות את זה. זאת קבוצה שעלתה מהליגה השנייה, כל דקה היא קריטית. אין ספק שבורא עולם היה איתנו בדקות הסיום. במחצית השנייה נלחצנו מזה שהובלנו. היינו צריכים להוציא את הקבוצה יותר קדימה. יש סגל קצר, לא כל הזרים חזרו. בטוח שהאוהדים היו מרוצים מאיתנו. למדתי בכדורגל שקודם כל לוקחים את הנקודות, ואחר כך מנתחים מה לשפר".

כחצי שעה לפני שריקה הפתיחה, הפועל פתח תקוה הודיעה כי הבלם הזר אנדרה טישיירה בישר לה שהוא החליט לחזור לישראל למרות המצב הביטחוני וצפוי לנחות כאן במהלך השבוע הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully