וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיקוד העורף אישר: הפועל גליל עליון תוכל לארח בכפר בלום

גורמי הביטחון נתנו למנהלת אור ירוק לקיום המשחק בצפון במקום בחולון - ללא קהל. בלאומית יחזרו לאולמות הביתיים?

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 3.12/ספורט1

כמעט חודשיים אחרי שהחלה המלחמה ופעילות הקבוצה בצפון הופסקה, הפועל גליל עליון תשוב הערב (שני) לאימונים באולם בכפר בלום לקראת המשחק מחר נגד עירוני נס ציונה. במנהלת הליגה קיבלו מסמך רשמי אחרון מפיקוד העורף, לפיו המשחק מחר בין הקבוצות ייערך באולם בכפר בלום ללא קהל, ולא בחולון כפי שתוכנן בהתחלה.

בימים האחרונים חיכו בגליל עליון לאישורים מפיקוד העורף על מנת להחזיר את פעילות הקבוצה צפונה. האישור הגיע אתמול, והשחקנים עודכנו כי אימון הערב עובר לכפר בלום לקראת העתקת המשחק בחזרה לאולם הביתי של הקבוצה. בעירוני נס ציונה, היריבה הראשונה שצריכה לעשות את הדרך לכפר בלום, ממתינים לאישור גם כן, וסיפרו כי אם יגיע, תשחק הקבוצה בכפר בלום. אגב, בסוף השבוע היו ארבע אזעקות בנס ציונה, בעוד שבכפר בלום לא הייתה ולו אזעקה אחת.

מאמן הפועל גליל עליון ברק פלג. ברני ארדוב
בחזרה לאולם הביתי. ברק פלג/ברני ארדוב

במקביל, באיגוד הכדורסל מתכננים להחזיר את משחקי הליגה הלאומית לאולמות הביתיים של הקבוצות בעקבות אישור פיקוד העורף. בשל המצב והעובדה כי עד עכשיו מ.ס צפת, אליצור איתו אשקלון ועירוני נהריה לא יכלו לארח באולמות הביתיים שלהן, כל הקבוצות אירחו בארבעה אולמות ניטרליים. אך כעת עם האישור, מסתמן שהקבוצות יוכלו לחזור לאולמות הביתיים שלהם, והליגה תשוב לסדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully