וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפקט הולאנד? "סעיף השחרור של רודריגו מריאל - מיליארד יורו"

הסוכנת של הנורבגי טוענת: "ריאל קובעת תגי מחיר 'דמיוניים' בהשפעת הולאנד". בלינגהאם: "אנצ'לוטי מצא את העמדה המושלמת עבורי"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 3.12/ספורט1

רפאלה פימנטה נחשבת לאחת הסוכנות החשובות בעולם הכדורגל. סוכנת העל שהמיוצג הבולט שלה הוא ארלינג הולאנד, עשתה לא מעט כותרות בקיץ שעבר כשרמזה שסעיף השחרור של ארלינג הולאנד ממנצ'סטר סיטי עומד על לא פחות ממיליארד יורו.

מאז, היא טוענת, יותר ויותר קבוצות בכירות מנסות לקבוע תגי מחיר "דמיוניים" לשחקנים, וריאל מדריד נמצאת מעל כולם בתחום הזה. "שמעתי שהם העמידו את סעיף השחרור של רודריגו על מיליארד יורו", אמרה פינטה בנוגע לברזילאי שחתם בנובמבר על חוזה חדש בריאל, עד 2028.

לדבריה, "כשהתייחסתי לתג המחיר של ארלינג, לא התכוונתי רק לסעיף השחרור שלו, אלא לערך הכלכלי שהוא יעניק למועדונים בעתיד. ספונסרים, מכירת חולצות....כל הדברים האלה. אני משוכנעת שבמהלך הקריירה, ארלינג יהיה שווה מיליארדים".

רודריגו, ג'וד בלינגהאם, שחקני ריאל מדריד חוגגים. רויטרס
האחד עם סעיף שחרור דמיוני, השני בדרך לשם. רודריגו ובלינגהאם/רויטרס

שחקן נוסף ששוויו האמיר בתקופה האחרונה הוא ג'וד בלינגהאם. הכוכב העולה של הבלאנקוס העניק היום ריאיון קצר לתקשורת הספרדית, בו זקף את ההתפוצצות שלו מתחילת העונה לזכותו של קרלו אנצ'לוטי.

"אני משקיע מאמצים רבים ומחויב מאוד להשתפר מדי יום, אבל הקרדיט מגיע לאנצ'לוטי שמצא עבורי את העמדה המושלמת. הוא נותן לי חופש מוחלט במגרש", אמר בלינגהאם, והבהיר: "אני יודע שקרלו מאוכזב מדבר אחד - שאני עדיין לא דובר ספרדית. אני מתנצל, אבל אני חווה קשיים מפתיעים ברכישת השפה הזו...אני חייב להודות שאני מתקשה לתפוס אותה בינתיים, אבל אני מתחייב ללמוד אותה לאט לאט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully