וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוידה: "למאמן יש את השחקנים שלו. אני רוצה לתפוס את המקום שלי"

4.12.2023 / 11:00

כובש שער הניצחון של מכבי תל אביב אופטימי: "קיבלתי צ'אנס ועשיתי מה שרציתי, מקווה שמפה רק נעלה". כדורגל ללא קהל? "לא אותו דבר"

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 1:2 בחוץ על הפועל ירושלים/ספורט1

אושר דוידה מאמין שהשער שכבש אתמול (ראשון) בניצחון 1:2 על הפועל ירושלים, יהיה נקודת המפנה שלו במכבי תל אביב.

"הגעתי במחזור שני-שלישי אחרי שהקבוצה רצה קצת ביחד אז מן הסתם שיש למאמן את השחקנים שלו וזה מובן לגמרי", אמר דוידה כשנשאל על הדקות המעטות שקיבל עד כה. "זה כמו שאתה בא לעבודה חדשה ורוצה להוכיח ולתפוס את המקום שלך, מחכה בסבלנות. בהתחלה שיחקתי חצי שעה ופתחתי באירופה, במשחקים האחרונים קצת פחות, גם כי היתה מלחמה והוא רץ עם ההרכב שלו, הוא נותן אמון בשחקנים שלו וזה תכונות טובות. היום קיבלתי צ'אנס ועשיתי מה שרציתי לעשות ואני מקווה שמפה רק נעלה".

אושר דוידה שחקן מכבי תל אביב חוגג שער. ברני ארדוב
מתחיל להוכיח את עצמו. דוידה/ברני ארדוב

על המשחק בימים כאלה וללא קהל אמר דוידה: "התחושות לא פשוטות, מצד אחד אין כל כך ראש ומצד שני זה הדבר השאחנו הכי אוהבים לעשות. אני חושב שהמון אנשים בבית גם מעדיפים לראות את המשחקים. זו לא אותה תחושה בלי קהל ואני מקווה שזה יחזור במהרה. העיקר שחזרנו לשחק, שצה"ל יסיים את המשימה שלו ואז נתפנה לקהל".

על הלו"ז העמוס במיוחד שמחכה לקבוצה בתקופה הקרובה אמר: "אנחנו בעומס מטורף כי עברנו מסעות וטיסות ורק ביום שישי חזרנו לארץ. צריך לדעת להשתמש בשחקנים נכון ואני חושב שעשינו את זה. אני מקווה שנמשיך לעשות מה שאנחנו מכוונים אליו, יש לנו שבוע להתכונן ואחרי זה כל 3 ימים משחק אז אנחנו צריכים את כל השחקנים ואת כולם במוכנות שיא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully