וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר "שלחה מסר", בנאפולי יודעים: "אין טעם לדבר על אליפות"

אינזאגי טוען שהאלופה "חד משמעית במרוץ", אבל בארלה דווקא סימן את יובנטוס כ"יריבה הכי קשה". התכולים זעמו על השיפוט ב-3:0

תקציר: נאפולי - אינטר 3:0/ספורט1

אחרי שראתה את כל יריבותיה לצמרת מנצחות במחזור ה-14, אינטר התייצבה באצטדיון דייגו מראדונה למשחק המרכזי והאחרון - והראתה בדיוק כמה קשה יהיה להוריד אותה מפסגת הסרייה A העונה. עם ניצחון 0:3 מרשים במיוחד בנאפולי אמש (ראשון), הנראזורי שמרו על המקום הראשון ועקפו בחזרה את יובנטוס שהייתה שם זמנית מאז יום שישי.

מאזן החוץ של אינטר הוא הטוב ביותר בחמש הליגות הגדולות באירופה, לא פחות: היא ניצחה שישה משחקים מתוך שבעה, לא הפסידה וספגה רק פעמיים. אמש הייתה זו הפעם הראשונה שהיא גוברת על נאפולי בהפרש של שלושה שערים ומעלה מאז 1977.

אינטר התגברה על חסרונם של אלסנדרו באסטוני ובנז'מן פבאר, כשבדקה ה-18 היא איבדה שחקן הגנה נוסף בגלל פציעה שספג סטפן דה פריי, וגם דנזל דמפריס סיים את המשחק עם כאבים.

"היינו חייבים לשלוח מסר אחרי הניצחונות של קבוצות אחרות", אמר הקאן צ'להאנולו שפתח את הסכר עם שער ראשון נהדר. "בעונה שעברה עשינו הרבה טעויות נגד הקטנות, אנחנו לא רוצים לחזור עליהן השנה".

הקאן צ'לחנוילו חוגג יחד עם ניקולו בארלה אינטר. GettyImages
שלחו מסר. צ'להאנולו חוגג את השער הראשון/GettyImages

למרות שהפער מהאלופה עומד על 11 נקודות, סימונה אינזאגי הבהיר: "נאפולי עדיין במרוץ האליפות, חד משמעית". המאמן לא שכח שביום רביעי האחרון קבוצתו פיגרה 3:0 מול בנפיקה, לפני שחזרה וסחטה תיקו, והוסיף עקיצה: "מחר יכתבו שלאינטר אין יריבות, אבל בסוף המחצית הראשונה ביום רביעי כבר היו להם כתבות אחרות מוכנות. אנחנו יודעים את זה".

ניקולו בארלה, שבישל את הראשון והבקיע את השני, דווקא סימן יריבה אחרת במאבק: "המרוץ לאליפות ארוך מאוד. יובנטוס היא היריבה הכי קשה בגלל השיטה שלה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקני אינטר חוגגים עם ניקולו בארלה (משמאל). רויטרס
ניצחון חוץ היסטורי. אינטר/רויטרס

נאפולי, מצדה, סופרת ארבעה הפסדים בשבעת משחקי הבית הראשונים שלה בליגה העונה, דבר שקרה לה רק פעמיים בעבר בסרייה A. הקפטן ג'ובאני די לורנצו הודה: "כרגע יש פער גדול מאוד מאינטר, אין טעם לדבר על אליפות".

מאמן התכולים וולטר מצארי סירב לדבר עם התקשורת מתוך זעם על השיפוט, כאשר בנאפולי חשבו שהגיע להם פנדל ושהם זכו ליחס לא שוויוני מהבחינה הזו. כבר ביום שישי מחכה לפרטנופיי משחק קריטי נוסף: הם יתארחו אצל היריבה הגדולה יובנטוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully