וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב מצהירה שהפעם לא תבליג: "יש מקרים שאומרים 'עד כאן'"

4.12.2023 / 7:15

האדומים מתכוונים לנקוט בקו תקיף נגד האוהדים שביזו את הטקס לשוטרים הנרצחים: "גיבינו אותם במקרים רבים". הקבוצה צפויה לעמוד לדין, קריאות למנהלת להטיל קנס

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 3.12/ספורט1

הפועל תל אביב פתחה אמש (ראשון) את משחקי ליגת העל בכדורסל ברגל ימין בכל הנוגע לכדורסל עם ניצחון קל 78:95 על הפועל באר שבע בחוץ. אלא שעם כל הכבוד ליכולת המקצועית המשכנעת של השחקנים של דני פרנקו, הכדורסל היה שולי אמש.

דקות לפני פתיחת המשחק ערכה הפועל באר שבע טקס לזכרם של אנשי המשטרה שנהרגו במלחמה בחודשיים האחרונים, אלא שחלק מאוהדי הפועל תל אביב, ש-80 מהם הגיעו לקונכיה, החלו בביזוי הטקס עם שיר נגד השוטרים.

עוד במהלך המשחק יצאה הודעת גינוי מטעם המועדון קודם לכן, ואז ממנהלת הליגה, כשבהפועל מבטיחים לטפל בנושא על מנת שלא ישוב. לאחר מכן יצאו הודעות מטעם נשיא המועדון אבי זיידנברג, הבעלים עופר ינאי, וכן מצד המפכ"ל קובי שבתאי והשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, שכולם קראו לטיפול בנושא בחומרה ומניעת כניסת האוהדים למשחקים בעתיד.

משפחות השוטרים שנפלו ב-7.10 הפועל באר שבע הפועל תל אביב. דני מרון
הפעם הפועל תל אביב לא תעלים עין? משפחות השוטרים בטקס אתמול/דני מרון

"שלא יהיה ספק, נחצה קו אדום, וכשהוא נחצה אנחנו לא מרחמים ולא מעלימים עין", אמר אחד מאנשי הפועל תל אביב במהלך הלילה, "אנחנו יודעים להגן על האוהדים שלנו כשצריך, גם במקרים שנראים מבחוץ שאנחנו מגנים עליהם יותר מדי, אבל יש מקרים שאנחנו צריכים להגיד - די, עד לכאן. נחליט בקרוב על דרכי הפעולה שלנו, אבל דברים מהסוג הזה לא יהיו אצלנו יותר".

התובע של איגוד הכדורסל יצטרך לקבל בקרוב החלטה האם להעמיד לדין את הפועל בעקבות ביזוי הטקס, כשההערכה היא שבעקבות הלחץ הכבד הוא יעמיד את האדומים לדין. בתקנון איגוד הכדורסל קיימת אפשרות להעמיד אוהדים לדין באופן אישי, אך דבר כזה לא נעשה עד היום, והפועל צפויה לעמוד לדין כקבוצה ולספוג עונש משמעותי.

במנהלת הליגה ימתינו להתפתחויות מטעם איגוד הכדורסל כדי להחליט האם גם הם צריכים להגיב משמעתית נגד האדומים. חלק מחברי הדירקטוריון בליגה טענו אמש כי המעשה של אוהדי הפועל תל אביב פגע בליגה, ויש להטיל על האדומים היטל כספי לפי התקנון.

בינתיים, ארגון נשות השוטרים הצטרף לגינויים על ביזוי הטקס: "כמי שמייצגים את משפחות השוטרות והשוטרים, אנו חשים בושה ורואים בכאב רב את ביזוי טקס ההנצחה שנערך לשוטרים, שיצאו להגן בגבורה ובאומץ לב על אזרחי מדינת ישראל ואיבדו את חייהם בקרבות קשים והירואיים. אנו מצפים מכל הגורמים האחראיים, ובראשם הנהלת הפועל תל אביב, לגנות את התנהגותם המבישה של האוהדים".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
הפועל תל אביב כדורסל. דני מרון
"לא יהיו יותר דברים כאלה אצלנו". שחקני הפועל תל אביב בזמן הטקס/דני מרון

הצוות המקצועי של הקבוצה היה מרוצה מהיכולת של השחקנים על הפרקט, שלמרות העובדה שארבעה זרים נותרו בבלגרד, והקו האחורי היה מדולל, שלטו בהתמודדות נגד באר שבע ללא עוררין מהפתיחה. ג'יילן הורד רשם שיא קריירה בישראל עם 31 נקודות ומדד 39, עידן זלמנסון הוסיף 20 משלו, קייל אלכסנדר תרם 15 ובר טימור קלע 10 נקודות ומסר 7 אסיסטים. מי שעוד קיבל מחמאות בהפועל היה הצעיר דניאל הילל שקיבל 11 דקות ורשם משחק הגנה טוב ועזר לקבוצה לחלק את הרוטציה.

הקבוצה תיפגש כולה מחדש לקראת המשחק בלובליאנה ביום רביעי הקרוב נגד צדביטה. בהפועל יערכו שני אימונים עד ההתמודדות, כשאל השחקנים הזרים נשלח מאמן יכולות אישיות שעבד איתם בימים האחרונים. בקבוצה מקווים כי לפחות עוד שחקן אחד יצטרף לנסיעה בחזרה לישראל בחמישי, לקראת המשחק נגד הפועל גליל עליון במוצאי שבת.

הקבוצה עלתה אמש אל הפרקט עם חולצות עם תמונתו של יונתן סמרנו שנחטף לעזב ב-7 באוקטובר. לאחר המשחק הצטלמו השחקנים עם אחיו, אוהד הקבוצה. כמה שעות לאחר מכן התקבלה הודעה כי סרמנו נרצח ב-7 באוקטובר והמשפחה תקיים היום טקס פרידה והספד בביתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully