וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לורנזו בראון: "קטש המאמן שהכי השפיע עליי. מאושר לשחק עבורו"

הרכז התראיין בסרביה וסיפק ציטוטים מסקרנים: "מכבי תל אביב הקבוצה היחידה שבאמת רצתה אותי. NBA? אני אפילו לא חושב על זה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 3.12/ספורט1

פתיחתה של העונה השנייה שלו במכבי תל אביב, לא הייתה אידיאלית עבור לורנזו בראון. המלחמה חייבה את הקבוצה לנדוד ולארח בסרביה, ובנוסף לכל האחריות על הרכז הייתה גדולה עוד יותר מבדרך כלל על רקע הפציעה של שותפו לקו האחורי ווייד בולדווין.

אבל בראון, כך עושה רושם, ממשיך ליהנות מכל רגע שלו בקבוצה, על אף האתגרים שבדרך. "אני שמח לשחק במכבי תל אביב, ומרגיש שמיוחד עבורי שאנחנו מארחים משחקים בבלגרד, באולם בו שיחקתי כשעברתי לראשונה לאירופה. הייתה לי תקופה נהדרת כאן, והכוכב האדום קבוצה שיקרה לליבי", אמר בריאיון שפורסם הבוקר (שני) באתר "BasketballSphere". "אנחנו מתגעגעים לאוהדים שלנו בישראל, אבל מעריכים את המחווה שעשו לנו כאן ואת האירוח שאנחנו מקבלים בסרביה".

בראון סיפר שבקיץ שעבר, כשקיבל את ההצעה ממכבי תל אביב לא התלבט לרגע. "לא יודע אם הכוכב האדום ופרטיזן התעניינו בי, כי מכבי תל אביב הייתה הקבוצה היחידה שנכנסה איתי למשא ומתן. זו הקבוצה היחידה שבאמת התעניינה בי".

שחקן מכבי תל אביב לורנזו בראון. Djordje Kostic, Dragan Tesic, אתר רשמי
הראש אך ורק במכבי תל אביב. בראון/אתר רשמי, Djordje Kostic, Dragan Tesic

בראון שיחק תחת לא מעט מאמנים, אבל מספר ששמור לו מקום מיוחד בלב לעודד קטש. לדבריו, "קטש כנראה המאמן שהכי נהניתי לשחק תחתיו. הוא כנראה המאמן שהכי השפיע עליי בקריירה, והכי עזר לי להתקדם. הוא פשוט נתן לי את ההזדמנות לשחק את המשחק שלי ולהוביל את הקבוצה - וזה הדבר שאני עושה הכי טוב".

בראון נשאל על האפשרות לקראת סוף הקריירה ירצה לנסות לחזור ל-NBA, והשיב בנחרצות: "זה אפילו לא נמצא בראש שלי. אפילו לא קצת. נכנסתי לשלב האחרון בקריירה וה-NBA מתאימה יותר לשחקנים צעירים, במיוחד בימינו, כשמשחקים בקצב מאוד-מאוד גבוה. אני ממוקד בקריירה שלי באירופה ומצפה לראות כמה רחוק אוכל לקחת את הקבוצה שלי, וכמה אוכל לעזור לה".

כזכור, בראון בן ה-33 חתם כבר בחודש פברואר האחרון על חוזה חדש במכבי תל אביב, שאמו להשאיר אותו במועדון עד קיץ 2026. העונה הוא מעמיד ממוצעים של 13.7 נקודות ו-7.3 אסיסטים (שני בליגה) ביורוליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully