וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא כובשת, לא יוזמת: באר שבע מתוסכלת, אבל "לא מחפשת תירוצים"

4.12.2023 / 6:15

תכנית המשחק ההגנתית השתבשה, וההתקפה ממשיכה לקרטע: בקבוצה מאוכזבים שהוציאו את מכבי חיפה מהמשבר, ומבינים שהליגה בורחת

תקציר: מכבי חיפה - הפועל באר שבע 0:1/ספורט1

תסכול גדול בהפועל באר שבע הבוקר (שני), אחרי שהקבוצה הייתה זקוקה לעוד שתי דקות בלבד כדי לצאת אמש מחיפה עם תיקו סביר מול מכבי חיפה. גם נקודה הייתה מעמידה הבוקר את המאזן של הפועל באר שבע על 50 אחוז בלבד מתחילת העונה, אבל ההפסד אמש הותיר את הקבוצה על 8 נקודות מתוך 18 אפשריות וזה כבר נתון שהפועל באר שבע חייבת להילחם בו. כבר מחרתיים מול בני סכנין חייבת הפועל באר שבע לנצח, גם כי אחרי זה יבואו משחקים קשים יותר.

הפועל באר שבע לא הגיעה למחצית הראשונה אתמול ולא עשתה דבר מתכנית המשחק שלה וזה היה מתסכל מבחינתה בעיקר בשל העובדה שלא היה קהל ביתי באצטדיון, הקבוצה של מסאי דגו חזרה לארץ אחרי מסע באירופה ורבצה עליה גם כל פרשת השלט. במקום שהפועל באר שבע תנסה להכתיב קצב ולהשתלט על המגרש מול קבוצה שהייתה קרובה למשברון, היא נגררה במחצית הראשונה למשחק בו היא כמעט שלא מייצרת דבר.

"דיברנו על לחץ גבוה ומשחק אינטנסיבי באימונים לפני המשחק, אבל רק במחצית השנייה הראינו משהו מזה", סיכם מיגל ויטור בסיום. ויטור היה הכי קרוב לדין דוד כשזה כבש את שער הניצחון והבלם הוותיק לקח מאוד קשה את ההפסד.

מיגל ויטור הפועל באר שבע. מאור אלקסלסי
גם מיגל ויטור מודה: לא עמדנו בתכנית המשחק/מאור אלקסלסי

בהפועל באר שבע אמנם הרגישו כבר את הנקודה, אבל הודו אמש שאם מישהי הייתה צריכה ללכת הביתה עם הנקודות זו מכבי חיפה. ניב אליאסי בין הקורות היה השחקן המצטיין של הקבוצה וזה אומר הרבה.

כעבור שישה מחזורים יש להפועל באר שבע רק שבעה שערי זכות. הבעיה שלה היא לא בספיגת השערים כי ביחד עם מכבי תל אביב, לשתיהן רק שלושה שערים בטור החובה, היא סופגת הכי מעט בליגה. "איבדנו בפגרה שני שחקנים שהיו צריכים להביא לנו מספרים העונה, פטריק קלימלה וכריס פטרסון, אבל לא נחפש תירוצים ונמשיך עם כל מי שיש לנו כדי להבקיע יותר", אמרו אמש במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully