וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בשביל גולים כאלה החזרנו את אושר דוידה לישראל"

4.12.2023 / 6:07

מכבי תל אביב צלחה מבחן אופי בטדי ובמועדון פרגנו לשחקן הרכש שכבש את שער הניצחון: "שלוש נקודות חשובות מאוד". וגם: השיחה של רובי קין בהפסקה שהובילה למהפך, ציון הדרך שמתקרב לזהבי והתחרות שעשויה להיפתח מחדש בשער על רקע הגמגום של מוסקרה

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 1:2 בחוץ על הפועל ירושלים/ספורט1

מכבי תל אביב צלחה אמש בטדי מבחן אופי ויכולת מול הפועל ירושלים. בכל המשחקים שלה בחודש שעבר באירופה, הקבוצה ידעה להוביל ראשונה ולנצל את הדומיננטיות שלה, אבל אתמול הפיגור היה סוג של הלם ועלול היה להסתיים אחרת מבחינתה. "ירדנו להפסקה בפיגור ודיברנו על זה, שאנחנו לא יכולים לחזור לליגה בצורה כזו", סיפר אמש אחד השחקנים. "רובי דיבר, כיוון, הרגיע. עשה כמה שינויים פנימיים ובעיקר הסביר שאנחנו קבוצה יותר טובה ושאם נעלה באנרגיות אחרות למחצית השנייה, נדע לקחת את המשחק".

קין ערך אתמול שלושה שינויים בהרכב. אבל כבר פעם שנייה שהוא מקבל גול מהמחליף שלו אושר דוידה לו הוא קורא 'דייב'. באיסלנד השער נפסל. אמש זה כבר היה שער חוקי לגמרי והוא העניק למכבי תל אביב את שלוש הנקודות שהיא חיפשה. "בשביל גולים כאלה החזרנו את דוידה לישראל", אמרו אמש במועדון. "אלה שלוש נקודות חשובות מאוד". קין היה מרוצה מכך שמחליף תרם לקבוצה שער ניצחון. "אני כל הזמן אומר לכם, תיכנסו למשחק ותשפיעו. תגרמו לי לשנות את הדעה ולרצות אתכם מהדקה הראשונה", אומר קין לשחקנים באסיפות והוא קיבל מדוידה בדיוק מה שרצה.

אושר דוידה שחקן מכבי תל אביב חוגג שער. ברני ארדוב
"בשביל זה הבאנו אותו לישראל". דוידה/ברני ארדוב

בקבוצה לא התעסקו אמש יותר מדי בשער שספגה מכבי תל אביב, אבל מעבר לסגירת ההגנה הרעה של אנריק סבוריט, זה היה שוב אורלנדו מוסקרה עם יד כל כך חלשה לכדור שנבעט לעברו. הפנמי ליטף את הכדור שחדר פנימה וקרוב לוודאי שהוא פתח אתמול את המאבק על האפודה הראשונה מול רועי משפתי מחדש.

ערן זהבי שהביא שלוש נקודות באיסלנד ביום חמישי שעבר, השווה זמנית אתמול בנגיחה והוא יחפש את השער ה-400 שלו בכל המסגרות מול בני סכנין ביום ראשון. קין החליט לתת לשחקנים שלושה ימי מנוחה לאורך השבוע הקרוב וזאת לקראת מרתון המשחקים שעוד מחכה להם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully