וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוטרים כיוונו גז מדמיע אל עבר הקהל, ופגעו בשחקנים על הדשא

במשחק עצבני במיוחד בין וולוס לאולימפיאקוס, אוהדי האורחת החלו להתפרע ולשבור כסאות ביציע החוץ. כוחות האבטחה שגו ושחקני הקבוצות נפגעו: "המשטרה סיכנה את הקבוצות. אין בכלל סיבה לירות גז על אוהדים, זאת בושה"

מחוץ לקווים, 3.12/עריכת וידאו: זיו שטיינר

המחזור ה-13 בליגה היוונית הפגיש בין אולימפיאקוס, שקיוותה לצמצם מחדש את הפער מפנאתינייקוס המוליכה לנקודה, לבין וולוס מהמקום ה-11 בטבלה. כבר אחרי 18 דקות האורחת מפיראוס נותרה בעשרה שחקנים, אך המשך המשחק היה מלא בבלאגן עם החמצת פנדל, אדום בצד השני של המגרש, בעיטות עונשין מ-11 מטרים ושער עצמי שחילק את הנקודות בתום דרמה גדולה, אך האירוע המרכזי הגיע דווקא מכיוון כוחות האבטחה שגרמו למשחק העצבני להיעצר לקראת סיומו.

שער ניצחון של אולימפיאקוס נפסל בעקבות טענה לנבדל בדקה ה-88, אך גם בטלוויזיה ניתן היה לראות שצוות ה-VAR מתח את הקווים בצורה שאינה נכונה, וכך למעשה הקבוצה מהמקום השני בטבלה קופחה. קהל החוץ השתגע ביציעים והחל להרוס ולזרוק כסאות מכיוון היציעים, מה שגרם לשופט לעצור את המשחק, ולכוחות האבטחה והמשטרה היוונית לפעול נגד אותם אוהדים. במהלך שקורה בדרך כלל באירועים כאלה, החליטו השוטרים לירות גז מדמיע אל עבר היציע, אך בטעות פגעו לכיוון הדשא וגרמו לכל השחקנים על המגרש לדמוע ולהיחנק מהגז.

מיד כולם בליווי הצוותים המקצועיים ירדו לחדר ההלבשה, כשהם לא מצליחים לנשום וסובלים מעיניים דומעות. נשיאה של וולוס הטיח האשמות כלפי המשטרה בסיום: "זאת בושה. יש למשטרה היוונית אחריות על האירוע הנוראי הזה. הם סיכנו את השחקנים. אין סיבה לירות גז בכלל על אוהדים. השוערים לא יכלו לנשום, היו צריכים לחבר להם בלוני חמצן".

המשחק עצמו הסתיים ב-2:2 מאכזב, כשגם אחרי שהסתיים האירוע ופונו כולם מהמגרש, המשיכו עימותים בין השוטרים לקהל החוץ שספג גז מדמיע נוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully