וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה: "אי אפשר להפוך שחקן למהיר יותר, צריכים למצוא פתרונות"

מאמן הפועל באר שבע אחרי ה-1:0: "צריכים לייצר ריצות לעומק, מכבי חיפה הרשתה לעצמה ללחוץ אותנו גבוה. תקופה מאתגרת לפנינו, ניכנס לכושר תוך כדי המשחקים"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל באר שבע 0:1/ספורט1

אחרי פגרת מלחמה עם לא מעט צרות, כולל שחרור שני זרים, הפועל באר שבע חזרה הערב (ראשון) לליגת העל והפסידה בתוספת הזמן 1:0 במגרשה של האלופה מכבי חיפה. ניב אליאסי הצטיין בשער האורחת והחזיק מעמד 93 דקות, עד שהמחליף דין דוד הכריע והנחיל לבאר שבע הפסד ליגה שני שהותיר אותה עם שמונה נקודות מתוך 18 אפשריות. ביום רביעי תארח הקבוצה את בני סכנין במסגרת המחזור השביעי בליגת העל.

המאמן אליניב ברדה אמר בסיום: "המחצית הראשונה לא הייתה טובה, הגנתית עמדנו טוב אבל לא הנענו כדור ולא שלטנו בקצב, הלכנו יותר מדי לאחור. במחצית השנייה שלטנו, היו לנו שלושה מצבים טובים לנצח, זה היה נראה הרבה יותר טוב אבל זה לא מספיק. לקבל גול בתוספת הזמן זה תמיד כואב".

על מצב הסגל הוסיף: "שחררנו שני שחקנים זרים מהירים בחלק הקדמי, צריכים לייצר איכשהו ריצות לעומק, אי אפשר להפוך פתאום שחקן למהיר יותר. בגלל שלא היה לנו עומק חיפה הרשתה לעצמה ללחוץ אותנו גבוה. מול קבוצות שיסתגרו נגדנו נצטרך למצוא פתרונות אחרים".

אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע. מאור אלקסלסי
הפסד כואב. ברדה/מאור אלקסלסי

על התקופה שעברה על המועדון מאז פרוץ המלחמה: "אני לא יודע אם לשפוט משחקי אימון, חצי מהשחקנים היו, הזרים לא הגיעו. המועדון הזה עושה פעילות קהילתית בצורה יוצאת מן הכלל, עם השחקנים, הצוות וההנהלה. זו תקופה מורכבת ולא פשוטה לשחק כדורגל, אבל זה המצב. זו סיטואציה מורכבת לשחק בלי קהל. הייתי מעדיף שיהיה פה אצטדיון מלא עם אווירה גם אם זה לרעתי, הלוואי שהקהל יחזור כמה שיותר מהר. זה המצב וממנו אנו משתדלים להוציא את המקסימום שלנו".

לקראת ההמשך סיכם המאמן: "אין יותר מדי זמן לאושש את השחקנים, תוך יומיים יש עוד משחק וצריך לראות מי 100% כשיר. השחקנים הולכים לעבור תקופה מאתגרת ואינטנסיבית, ננסה להכניס אותם לכושר תוך כדי המשחקים. צריכים לשחק את הכדורגל שלנו ולהתחיל לצבור נקודות, ולראות לאן זה יוביל אותנו".

השוער ניב אליאסי הוסיף: "שמח שהיה לי משחק טוב, חבל שלא שמרנו על 0:0. זה הכדורגל, עם כמה שהוא אכזרי. ברור שזה מאכזב לספוג בדקה כזו, בטח מטעות שלנו, אבל זה הכדורגל. תחושה טובה לחזור לשחק, לתת לכולם קצת לברוח מהמצב הזה. להיות השוער הראשון של הפועל באר שבע? זה תלוי בצוות המקצועי, אני אמשיך לעבוד קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully