וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתכן עד הניצחון: התאחדות "אילת" חתמה על הסכם טיפולים ויעוץ לספורטאיות

על פי ההסכם החדש עם פרופ' נעמה קונסטנטיני , ספורטאיות המשתייכות לאחד מסגלי "אילת" יוכלו לקבל סיוע מקצועי-רפואי-מגדרי באופן ייחודי להן ובתיאום עם מאמניהן, בהתאם לצרכיהן הרפואיים-מקצועיים

אריק קפלן. יחצ,
אריק קפלן/יחצ

היום (03.12) הכריזה התאחדות "אילת" על הגעה לסיכום עם פרופסור נעמה קונסטנטיני, מומחית ברפואת משפחה ורפואת ספורט בבית החולים שערי צדק בירושלים, בנוגע לליווי ספורטאיות ההישג בהתאחדות "אילת". על פי ההסכם החדש, ספורטאיות המשתייכות לאחד מסגלי "אילת" יוכלו לקבל סיוע מקצועי-רפואי-מגדרי באופן ייחודי להן ובתיאום עם מאמניהן, בהתאם לצרכיהן הרפואיים-מקצועיים.

הייעוץ והסיוע של פרופסור קונסטנטיני, ייגע בכל הקשור לנושאים הייחודים לרפואת ספורט ספציפית לנשים ותכלול בין היתר הפנייה לאנשי מקצוע, להדמיות ולבדיקות בהתאם לצורך, ליווי רפואי פרונטלי למלגאיות מהענפים האישים, ומתן מענה טלפוני 24/7 למחלות, פציעות ובעיות אקוטיות למלגאיות מהענפים האישיים והספורטאיות בנבחרות הקבוצתיות.

פרופסור נעמה קונסטנטיני: "אני מברכת את התאחדות "אילת", שהם חלוצים במדינה בתחום ההתייחסות הספציפית הרפואית לספורטאיות. ההתמחות שלי בתוך רפואת הספורט היא בתחום הנשים. חשוב לנו לקדם את היכולות של הספורטאיות לצד הבריאות שלהן ובדיוק לשם כך נדרשת תשומת לב מאשת מקצוע שמבינה את הפן הרפואי - אבל מסוגלת להבין גם את הדרישות של הספורט"/

רותם אגמי, אחראית תחום נשים ב"אילת": "כראש תחום ביחידה המקצועית וכספורטאית תחרותית בעברי, אני מודעת לחשיבות הרבה שיש לרופאה שתתמקד בהיבט הייחודי - נשי. אין לי ספק שמדובר בפריצת דרך שתביא להישגים".

יניב אשכנזי, מנהל היחידה לספורט תחרותי ב"אילת": "פרופ' קונסטנטיני בעלת ניסיון רב עם ספורטאיות. הישג צירופה של נעמה לצוות שמעניק מעטפת רפואית לספורטאיות שלנו היא שדרוג ענק".

נשיא התאחדות "אילת", אריק קפלן: "אני גאה שהתאחדות "אילת" ממשיכה, מדי יום, ליישם רעיונות חדשים ויצירתיים על מנת לייצר הישגיות טובה יותר ולהביא את הספורטאיות שלנו לשיאים חדשים".

  • עוד באותו נושא:
  • ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully