וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי: "מוריד את הכובע בפני הזרים, לא היה דיון אם יחזרו לארץ"

חלוץ מכבי תל אביב אחרי ה-1:2 מול הפועל ירושלים: "המסעות באירופה? זו זכות, שלא ירחמו. הזרים היו ברורים שהם פה איתנו עד הסוף, נתנו הרגשה טובה". קין: "לא היינו חדים, אבל אני מקבל את זה לאור הנסיבות". זיו אריה: "מולנו היה להם הכי קשה, כולל המשחקים באירופה"

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 1:2 בחוץ על הפועל ירושלים/ספורט1

מכבי תל אביב נקלעה הערב (ראשון) בפעם הראשונה לפיגור בליגה במשחק מול הפועל ירושלים, אך היא נרתעה ורשמה מהפך בדרך ל-1:2 בטדי, שבזכותו פתחה פער של שלוש נקודות בפסגה. המשחק הערב היה הראשון של הצהובים בישראל מאז תחילת המלחמה אחרי שלושת משחקיה בקונפרנס ליג, כאשר כל הזרים מהסגל ומהצוות המקצועי שבו לארץ בהובלת המאמן רובי קין.

המאמן האירי אמר בתום המשחק: "לא היה קל, בעיקר כשהם כבשו נגד מהלך המשחק. לא היינו חדים בחלק מהמקרים, זה אולי קשור לנסיעות הרבות. היו לנו שלושה משחקים בחו"ל וחזרנו רק בשישי, במחצית השנייה הראינו אופי וזה מה שאני רוצה לראות".

על הפתיחה הטובה לעונה בליגה: "תמיד מסתכלים על המשחק הבא, מתמקדים במשחק אחד בכל פעם. לא הסתכלתי על הטבלה ואני לא יודע מי מדורג איפה. ארצה להיות יותר טוב לפעמים, אבל היום אני מקבל את זה בהתחשב בנסיבות ובנסיעות".

על השפעת המחליפים, כולל אושר דוידה שהבקיע את שער הניצחון: "אמרתי לשחקנים שנצטרך את כולם ושחקנים יקבלו דקות. היה טוב לראות את דוידה היום, הוא כבש שער חשוב והיה טוב מאוד, הוא נראה חד. כשאתה נכנס כמחליף, תדאג לכך שתהיה לך השפעה".

קין על הימים הראשונים שלו בישראל מאז המלחמה: "טוב להיות כאן, ועוד יותר טוב כשאנחנו מנצחים".

רובי קין מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מכבי תל אביב חזרה לישראל עם ניצחון. זהבי/ברני ארדוב

ערן זהבי דיבר גם כאן בסיום והחל בשער שכבש: "כל גול זה עולם ומלואו, הכי חשוב שזה עזר לקבוצה לנצח. הראינו אופי, כל המשחק שיחקנו טוב והיינו דומיננטיים. במחצית הראשונה היה קצת קושי לייצר מצבים, בשנייה עשינו שינויים טקטיים וזה הלך טוב מאוד, הגיע לנו לנצח".

על המסע ברחבי אירופה: "זה קשה, אבל מי אנחנו שנתלונן שבתקופה כזו אנו צריכים להיות מחוץ לבית ולהקריב? יש לנו זכות להמשיך לעשות את זה, לא בוכים על מה שאנחנו עוברים, שאף אחד לא ירחם עלינו. שמרנו על ביחד, הזרים כיבדו את הישראלים ולהפך. כשאתה מקריב הרבה בשביל משהו יש גם תוצאות, יש אווירה תוצאה ונקווה שנמשיך ככה".

על הנחיתה עם סיום ההפוגה: "לא היה על זה דיון אפילו, לא הרגשנו לרגע שיש שחקן או איש צוות שחושב לא להגיע. קראנו את השמועות, אבל הם היו ברורים שהם איתנו עד הסוף והם פה. הם נתנו הרגשה כל כך טובה, צריך להוריד בפניהם את הכובע שהם פה, זה לא פשוט".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
זיו אריה מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
פניו לדרבי. זיו אריה/ברני ארדוב

מן העבר השני, זיו אריה חזר מהפגרה עם ההפסד וכבר מביט לדרבי הירושלמי ברביעי: "הייתה פגרה כפויה ואשתי אמרה שגם אחרי ההפסדים אני צריך להיות כמו דניאל הגרי ולהסתכל לה בעיניים, אז אני אסתכל בעיניים. מולנו היה למכבי תל אביב הכי קשה מבין כל המשחקים שלה, גם באירופה. הם הגיעו למעט מצבים ומאכזב להפסיד משחק כזה. לכל הפסד יש את הסיפור שלו וזה מומנטום ארוך כבר. יש קבוצה טובה, לעתים קצת ילדותית. ננסה להביא ניצחון בדרבי ואז יהיה יותר טוב. נתאושש מחר, נעשה אימון חצי טקטי בשלישי והלאה לרביעי".

על ההרכב: "לא שמרתי כלום, אני רוצה לנצח כל משחק. לא עושה חישובים של רוטציות. כל הפצועים הם פצועים, אנחנו לא שומרים אף אחד".

אופק ביטון: "תוצאה מבאסת, אחרי מחצית שהובלנו על מכבי תל אביב. קיבלנו גולים ילדותיים, נאיביים, וזה קצת מלמד על התקופה האחרונה שלנו. אנחנו צריכים להיות יותר אחראיים בהגנה. נבוא לדרבי כדי לנצח בשביל הרש גולדברג-פולין, החטוף שלנו, ושכל החטופים יחזרו. קשה לחזור אחרי התקופה הזו, אבל טוב לחזור לשגרה. שעתיים של כדורגל עושות טוב על הלב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully