וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המוליכות בשלהן: ניצחונות לעירוני קרית שמונה, בני יהודה וטבריה

סטיבנס הפנמי כבש צמד וסידר למדורגת ראשונה 0:2 על הפועל רמת גן, הכתומים חגגו ב-0:3 על הפועל ראשל"צ והשלישית בטבלה דרסה 1:5 את מ.ס. כפר קאסם. הפועל ניר רמה"ש ממשיכה לאבד גובה, הפסידה בביתה 3:1 להפועל עפולה

קליפ כל שערי המחזור השביעי בליגת העל/ספורט1

המחזור ה-11 בליגה הלאומית יצא לדרך אמש (חמישי) בנתניה עם מפגש העולות בין מכבי הרצליה לאיחוד בני שפרעם, שהסתיים ב-1:2 להרצליינים. היום, כמעט 24 שעות אחרי, מוליכת הטבלה עירוני קרית שמונה שיחקה בביתה החדש בנתניה וניצחה 0:2 את הפועל רמת גן. גם הדולקות אחריה, בני יהודה ועירוני טבריה, המשיכו לנצח ועשו זאת בצורה משכנעת. לעומתן, הצניחה של הפועל ניר רמת השרון נמשכת עם 3:1 ביתי להפוע לעפולה.

אלפרדו סטיבנס, חלוץ עירוני קרית שמונה. קובי אליהו
צמד ששווה מחזור נוסף בפסגה. אלפרדו סטיבנס/קובי אליהו

עירוני קרית שמונה - הפועל רמת גן 0:2

מוליכת הטבלה אירחה באצטדיון בנתניה את האורדונים ועם ניצחון נוסף הבטיחה מחזור נוסף בפסגה. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה היו אלו האורדונים שהיו קרובים למצוא את הרשת, אבל גידי קאניוק מ-11 מטר לא הצליח להכניע את אסף צור. שחקניו של שי ברדה הפעילו לחץ כבד ככל שנקפו הדקות והשיגו את שלוש הנקודות הודות לצמד שערים של אלפרדו סטיבנס (76 ו-89). קבןצתו של אורי גוטמן נותרה עם נקודה מ-15 אפשריות מאז חזרת הליגה.

בני יהודה - הפועל ראשון לציון 0:3

שתי המנצחות הדרמטיות של יום שני נפגשו לדו-קרב כתום בבלומפילד. במהלך החימום מצאו את עצמם שחקני הקבוצות רצים למרחב המוגן בעקבות אזעקה שנשמעה, אף לאחר מכן המשחק נערך כסדרו והכתומים ניצחו ושמרו על המקום השני בטבלה. גיא סיביליה בדקה ה-21 כבש משחק שני ברציפות, יניב מזרחי הצטרף לחגיגה בדקה ה-85 כשקיבל כדור רוחב נפלא מאלמוג בוזגלו ומחליף אחר, עידן רטה בדקה ה-90+4 הבטיח ניצחון ראשון של בני יהודה על הפועל ראשון לציון במסגרת הליגה מאז נובמבר 2014.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אסף צור, שוער עירוני קרית שמונה. קובי אליהו
צור הדף פנדל במחצית הראשונה, קרית שמונה השתלטה בחצי השני/קובי אליהו
גיא סיביליה, בני יהודה. ברני ארדוב
שוב כבש. סיביליה/ברני ארדוב

עירוני טבריה - מ.ס. כפר קאסם 1:5

אחרי שהביסה את שפרעם וכפר סבא, המדורגת שלישית בטבלה חגגה עם על מ.ס. כפר קאסם, הקבוצה היחידה בליגה הלאומית שלא מצאה את הרשת מאז חזרת הליגה - אז היום היא כבשה, אבל זה הסתיים במפח נפש. ז'וליו סזאר שכבש את שערו הראשון העונה במשחק הקודם, המשיך במומנטום כשכבר בדקה ה-38 קבע 0:3. לפניו היו אלו אלי בלילתי (7) ואחמד עאבד (9) עם שני שערים תוך שתי דקות שהוציאו לאורחת את האוויר מהמפרשים בשלב מאוד מוקדם. בדקה ה-79 באסל שעבאן כבש את הרביעי ופרנקו מסורק (85) חתם את תוצאת המשחק, אחרי שבדקה ה-81 פאדי זידאן רק צימק.

הפועל ניר רמת השרון - הפועל עפולה 3:1

המארחת ממשיכה לאבד גובה והיא סופרת כבר ארבעה משחקים רצופים ללא ניצחון. זהו הפסד שני שלה ברצף השלילי, בעוד האורחת השיגה שני ניצחונות ליגה רצופים לראשונה מאז פברואר, אחרי שקטעה רצף של שישה משחקים ללא ניצחון. איתי בן חמו בנגיחה בדקה ה-32 העלה את המקומיים ליתרון, אבל בראהים קונאטה בחלוף ארבע דקות בלבד איזן והמהפך הושלם מרגלי אפיק כהן המחליף, שכבש תחילה בדקה ה-81 והשלים צמד בשניות האחרונות במתפרצת קטלנית אחרי קרן של רמת השרון שבה גם השוער עידו שרון עלה לרחבת היריבה.

אלי בלילתי, שחקן עירוני טבריה. מאור אלקסלסי
טבריה ממשיכה להביס. בלילתי חוגג/מאור אלקסלסי

הפועל עכו - הפועל נוף הגליל 3:1

שלושה הפסדים בארבעת המשחקים האחרונים הרחיקו את נוף הגליל מהמובילות, אבל מול נועלת הטבלה שמצבה גרוע בהרבה, היא לא התקשתה. סמיר פרהוד (8) כבש בפתיחה, אוהד רבינוביץ' הכפיל את היתרון אחרי 20 דקות ופרהוד כבר בדק ה-33 קבע 0:3 מוחץ לאורחים ועצר רצף של ארבעה הפסדים של נוף הגליל במפגשים עם עכו, שנותרה מסובכת וללא ניצחון ביתי העונה, אבל מצאה את הרשת במהלך האחרון של המשחק מפנדל של רווה אסייג (90+4). לואי טהא לא נכלל בסגל עכו, לטענת הקבוצה מסיבות מקצועיות.

סקציה נס ציונה - מכבי יפו 2:0

שלוש תוצאות 1:1 רצופות וחמישה מחזורים ללא ניצחון השכיחו את פתיחת העונה המבטיחה של מכבי יפו, שאמנם כבשה בכל משחק והציגה את ההתקפה השלישית בטיבה בליגה, אבל מצד שני עדיין לא שמרה על שער נקי. היום היא שמרה על שער נקי ושבה למסלול הניצחונות על חשבון נס ציונה, שיצאה מהמקום האחרון בזכות ניצחון במחזור הקודם, אבל נותרה מתחת לקו האדום. בגביע הטוטו הובסה סקציה 3:0 בידי יפו ולמעשה בשלושת המפגשים האחרונים בין הקבוצות בליגה א', היו רק ניצחונות חוץ, וכך היה גם היום בזכות שערים של מתן בית יעקב (25) ומלך שערי הליגה גיל יצחק (58).

הפועל אום אל פאחם - הפועל כפר סבא 1:1

סדרת שחרורים ושינוי גישה מצד ההנהלה הפכו את הפועל אום אל פאחם לקבוצת תחתית שסופרת כבר תשעה מחזורים ללא ניצחון - שש תוצאות תיקו ושלושה הפסדים. גם את הפועל כפר סבא, שאותה ניצחה בשני המפגשים הקודמים, היא לא הצליחה להכניע למרות שרועי בן שמעון כבר בדקה השביעית כבש, כי אותו בן שמעון הורחק בכרטיס צהוב שני בדקה ה-86 ובחלוף ארבע דקות היה זה דובב גבאי שמצא את שער השוויון שקבע חלוקת נקודות.

מכבי הרצליה - איחוד בני שפרעם 1:2

במשחק שפתח את המחזור ביום חמישי בערב, נרשם ניצחון דרמטי לעולה מליגה א' צפון על העולה מליגה א' דרום, והיא מציינת מחזור רביעי ברציפות ללא הפסד. ג'בייר בושנאק העלה את האורחת ליתרון (56), אולם היריבה השוותה דרך ניר גואטה (86) והשלימה מהפך דרמטי בזכות שער ניצחון של אופק עובדיה, שש דקות בתוך תוספת הזמן.

גיל יצחק מכבי יפו. מאור אלקסלסי
מלך שערי הליגה. גיל יצחק/מאור אלקסלסי

משחקי המחזור ה-12 (שלישי, 19:00):

עירוני קרית שמונה - עירוני טבריה
הפועל עפולה - בני יהודה
הפועל נוף הגליל - הפועל ניר רמת השרון
מכבי יפו - הפועל עכו
הפועל רמת גן - הפועל ראשון לציון
מ.ס. כפר קאסם - הפועל אום אל פאחם
הפועל כפר סבא - מכבי הרצליה
איחוד בני שפרעם - סקציה נס ציונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully