וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלופ: "אני חושב שמעולם לא ראיתי כל כך הרבה שערים יפים במשחק אחד"

עודכן לאחרונה: 3.12.2023 / 19:42

מאמן ליברפול התמוגג מהגולים של קבוצתו, אבל הודה: "כבשנו ארבעה שערים יפים, אבל כמעט איבדנו את זה בגלל טיפשות". וגם: הנתון המדהים על הקאמבקים של הקבוצה

תקציר: ליברפול - פולהאם 3:4/ספורט1

אפשר להגיד הכול על ליברפול ולהתווכח עד כמה היא באמת טובה, אבל על דבר אחד אין עוררין: הקבוצה הזו אף פעם לא מוותרת, במיוחד באנפילד. הערב (ראשון) קיבלנו הוכחה נוספת לכך. הקבוצה של קלופ עשתה טעויות בהגנה ובדקה ה-80 פיגרה 3:2 מול פולהאם החלשה באנפילד, משער של בובי דה-קורדובה. אלא שווטארו אנדו היפני (86) וטרנט אלכסנדר ארנולד (88) ביצעו מהפך מרהיב בתוך שתי דקות והעניקו לאדומים שלוש נקודות שהעלו אותם זמנית מעל מנצ'סטר סיטי האלופה, בדרך למקום השני וכרגע הם חזק במאבק האליפות. עד כמה ליברפול מתמחה בקאמבקים? הקבוצה הזו לקחה 21 נקודות בשנת 2023 בפרמיירליג, במשחקים שבהם היא היתה בפיגור - הרבה יותר מכל קבוצה אחרת.

ווטארו אנדו ליברפול. רויטרס
מי שמע עליו עד עכשיו? ווטארו אנדו/רויטרס

יורגן קלופ התמוגג אחרי המשחק ואמר: "מה אני יכול להגיד? נתנו משחק מדהים ואז נעצרנו. צריך לתת את כל הקרדיט לפולהאם, הם שיחקו ממש טוב. הבקענו ארבעה שערים נהדרים ועדיין היה לנו מזה, זה אומר הרבה על המשחק. אמרתי לחבר'ה שלי שאנחנו צריכים להאמין והמשכנו להאמין. אם להיות כנה, מעולם לא ראיתי לפני כן ארבעה שערים כאלו באותו משחק. למעשה, אני חושב שמעולם לא ראיתי משחק עם כמות כזו של שערים יפים. אבל בגלל שאנחנו קצת טיפשים, כמעט איבדנו את המשחק. ההגנה שלנו במחצית הראשונה הייתה איומה".

"המחצית השנייה הייתה ממש מיוחדת עבור טרנט אלכסנדר ארנולד. הם חשבו כבר שהמשחק בידיים שלהם במצב של 2:3, אבל זו אנפילד ואנחנו היינו שם עדיין".

המאמן התייחס אחרי המשחק לפציעה של ג'ואל מאטיפ ואמר: "איבדנו את ג'ואל היום, הוא לא עשה צילום עדיין, אבל זו תהיה פציעה לא קצרה. נצטרך לחכות לבדיקה שלו".

עוד בוואלה!

משחק מושלם: ליברפול נחלצה מפיגור בדקה ה-86 ל-3:4 על פולהאם

לכתבה המלאה
טרנט אלכסנדר ארנולד, שחקן ליברפול. רויטרס
איזה ווינר. טרנט אלכסנדר ארנולד/רויטרס

טרנט אלכסנדר ארנולד, שכבש צמד ונבחר לשחקן המשחק, אמר: "זה היה משחק מלהיב, משחק חשוב וגול חשוב לקבוצה שלי. עשינו את זה בשבוע שעבר ועשינו זאת שוב. ידענו שתהיה תוספת זמן ארוכה למשחק ויהיו לנו מצבים. היה לנו מומנטום מהקהל והשחקנים דחפו קדימה להשיג את הניצחון. הרווחנו את זה, חפרנו לעצמנו בור ומצאנו את הדרך. למרות שיש קצת הקלה בכך שיצרנו הרבה מצבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully