וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא זרה לליגה: הפועל תל אביב ניצחה 78:95 את הפועל באר שבע

סגנית האלופה פתחה רשמית את העונה בליגת העל עם ניצחון קל. הורד (31 נק' ו-7 ריב') כיכב בהיעדרם של רוב הזרים מהסגל. אוהדיה ביזו את טקס משפחות השוטרים

הפועל תל אביב פתחה הערב (ראשון) את העונה שלה בליגת העל הישראלית עם ניצחון 78:95 על הפועל באר שבע, גם כשהיא ללא רוב הזרים שלה, והשלימה רצף של שלושה ניצחונות רצופים. השחקנים של דני פרנקו שלטו לאורך רוב שלבי המשחק, כשמירב תשומת הלב הגיעה מהקללות שהגיעו מצד קומץ מהקהל שלהם בזמן הטקס לזכר השוטרים שנפלו ב-7 באוקטובר.

המארחת פתחה טוב את ההתמודדות עם סגנית האלופה כשאיירה לי (15 נק' ו-6 ריב') שמר על היתרון לאורך רוב הרבע הראשון, אך ג'יילן הורד (31 נק' ו-7 ריב') הגיע בשלב מוקדם לדו ספרתי והציג דומיננטיות בהיעדרות שאר הזרים של האורחת עם 21:26. קייל אלכסנדר (15 נק' ו-7 ריב') ועידן זלמנסון (20 נק' ו-5 אס') הצטרפו לחגיגה בריצת 2:11 לקראת סיום החצי הראשון כשהקבוצה של יואב שמיר התקשתה לעמוד בקצה וההפרש צמח לדו ספרתי עם יתרון של הצד הלבן של 36:48 בירידה להספקה.

הדהירה של האורחת המשיכה גם בפתיחת הרבע השלישי כשהיתרון הגיע בשיאו ל-18, אבל דווקא אז איגור קולשוב (13 נק' ו-7 ריב') וחואקין שוכמן (10 נק') פתחו ריצת 0:9 שהחזירה את באר שבע למשחק וההפרש ירד לחד ספרתי. הלבנים הגיבו עם דקות טובות של יונתן רבינוביץ' (5 נק'), בר טימור (10 נק' ו-7 אס') וגיל בני (6 נק', 7 ריב' ו-7 אס') וההפרש צמח שוב עם 58:73 לקראת הרבע האחרון. באר שבע פתחה בריצת 0:10 שהדהימה את סגנית האלופה, אבל זו ענתה והחזירה את היתרון הדו ספרתי לשיא של 22 ובסיום ניצחון ראשון במשחק הראשון העונה של הפועל תל אביב, הפסד שני כבר לקבוצה מהדרום.

קלעו להפועל באר שבע: איירה לי (6 ריב') 15, רון ציפר 14, איגור קולשוב (7 ריב') 13, גרנט שרפילד 11, חואקין שוכמן 10, ג'קינן גאנט 9, רועי פריצקי, נטע סגל וגלעד לוי 2 כ"א. עמרי שלף ויואב ויטלם שותפו ולא קלעו.

קלעו להפועל תל אביב: ג'יילן הורד (7 ריב') 31, עידן זלמנסון (5 אס') 20, קייל אלכסנדר (7 ריב') 15, בר טימור (7 אס') 10, גיל בני (7 ריב' ו-7 אס') 6, יונתן רבינוביץ' וגל שטרנברג (7 ריב') 5 כ"א, דניאל הלל 3. אספרי רובינשטיין שותף ולא קלע.

משפחות השוטרים שנפלו ב-7.10 הפועל באר שבע הפועל תל אביב. דני מרון
אירוע מכוער מצד קהל האורחת בטקס לזכר השוטרים שנפלו ב-7.10/דני מרון
בר טימור הפועל תל אביב. דני מרון
עם סגל קצר במיוחד, פתחו ברגל ימין. טימור/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1

גאנט פתח את המשחק עם סל מחוץ לקשת, טימור הגיב עם סל ועבירה ושוכמן השאיר את היתרון בצד של המארחת בדקות הראשונות. הורד החל להראות דומיננטיות בצבע, אבל גלעד לוי ענה עם נקודות קלעות מתחת לטבעת ביתרון 5:9. אלכסנדר נכנס לעניינים עם שתי קליעות, לי דהר כל הדרך לטבעת ושם את הקבוצה של שמיר על 12:13 עם 4 דקות לסיום הרבע. זלמנסון ואלכסנדר הפכו והעניקו לאורחת יתרון ראשון. פריצקי וציפר הפכו והגדילו את היתרון הבאר שבעי, לפני שהורד הצליח לצמק לנקודה ולשמור על המשחק צמוד. בני צלף מחוץ לקשת והחזיר את הפורמה לצד הלבן וזלמנסון הוסיף שלשה משלו עם 21:26.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ג'יילן הורד הפועל תל אביב. דני מרון
דומיננטי יחד עם אלכסנדר. הורד/דני מרון

רבע 2

קולשוב פתח את הרבע השני עם נקודות מהקו, הורד הגיב עם שתי קליעות והעונשין והפער של האורחת גדל ל-7. אסיסט גדול של טימור לאלכסנדר הגדיל את ההפרש של הלבנים, אבל לי חתך אותו ל-5 בלבד. הורד הצטרף לאלכסנדר והגיע גם הוא לדו ספרתי, ציפר צימק עם שלשה ועוד נקודות קלות של מספר 14 בלבן העלו את הפועל תל אביב ליתרון דו ספרתי ראשון. זלמנסון המשיך את הריצה שנעצרה ב-2:11 וההפרש הדו ספרתי צמח עד 36:48 בהפסקה.

קייל אלכסנדר הפועל תל אביב. דני מרון
הצגה מתחת לטבעת. אלכסנדר/דני מרון

רבע 3

הוריד הגיע כבר ל-20 נקודות בפתיחת החצי השני, שוכמן הטביע מנגד ואלכסנדר שמר על סטטוס הקוו עם עוד נקודות בצבע. שטרנברג הצטרף לחגיגה של האורחת עם שלשה, טימור הוסיף אחת משלו וציפר ענה מהצד השני והמארחת הורידה את ההפרש ל-11 עם פסק זמן של פרנקו. קולשוב ניצל את הדקות הרעות של האורחת והשלים ריצת 0:9 תוך 2 דקות וחצי כשההפרש ירד לחד ספרתי. הורד הצליח לעצור מעט את הדהירה, קולשוב שוב ניצל חיסרון בהגנה בצד של פרנקו, אבל שלשה של רבינוביץ' החזירה את היתרון של הפועל לדו ספרתי. הלבנים יצאו לריצת 2:9 שנעצרה עם סל מחוץ לקשת של קולשוב והפועל עם יתרון 58:73 לקראת הרבע האחרון.

בר טימור הפועל תל אביב לצד איגור קולשוב הפועל באר שבע. דני מרון
ניסו לחזור, אבל עדיין היתרון בצד הלבן. טימור וקולשוב/דני מרון

רבע 4

האורחת שוב נראתה טוב עם עוד ריצה משמעותית, הפעם של 0:10 שהורידה את ההפרש לחד ספרתי ופסק זמן של פרנקו עצר את הדהירה. בני חזר מהספסל עם סל ועבירה והורד שב להציג את היכולת שלו מרוב שלבי המשחק כשהיתרון צמח שוב ל-18. זלמנסון דהר קדימה וההפרש גדל ל-22. נקודות מהירות של לי ושרפילד צמצמו מעט, אבל הורד חצה את רף 30 הנקודות שלו וה-90 של הפועל. ציפר קלע 4 נקודות מהעונשין ומחוץ לקשת, זלמנסון כבר הגיע ל-20 נקודות והפועל תל אביב עם ניצחון 78:95 על הפועל באר שבע במשחק הראשון שלה העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully