וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מספיק בקושי: 0:1 לכוכב האדום, הפער מפרטיזן ירד לשלוש נקודות

אולאינקה (7) סידר לבכר ניצחון חוץ על נפרדק. גלזר התלונן על פגיעה בשמיעה בעקבות חזיז שנזרק מיציע אוהדי קבוצתו, הפער מפרטיזן ירד לשלוש נקודות

תקציר: נפרדק - הכוכב האדום בלגרד 1:0/ספורט1

הכוכב האדום הודחה סופית מאירופה בשבוע שעבר עם הפסד 2:0 ליאנג בויז והלחץ על ברק בכר היה בשיאו. היום (ראשון) הצליח המאמן להוריד מעט את מפלס הלחץ בזכות ניצחון חוץ 0:1 על נפרדק שהקטין את הפער מהמוליכה פרטיזן בלגרד לשלוש נקודות בליגה הסרבית.

שער הניצחון הגיע בשלב מוקדם מאוד, כאשר פיטר אולאינקה במבצע נאה ברחבה בעט מהאוויר לרשת של המארחת. המשחק מאותו הרגע לא התעלה לרמה גבוהה, כאשר ה"אקשן" היחידי התרחש בדקה ה-27, אז חזיז נזרק למגרש מיציע אוהדי הכוכב האדום. החזיז נחת בסמוך לעומרי גלזר שנפל על הדשא, השוער התלונן על פגיעה בשמיעה אך תוך פחות מדקה התאושש והמשחק חודש. במחצית השנייה השלג שהחל לא הביא איתו שפע של מצבים, עוסמאן בוקארי פספס הזדמנות להכפיל בעוד היריבה לא ממש סיכנה את האלופה ובכר חזר לבירה עם שלוש נקודות.

ברק בכר מאמן הכוכב האדום בלגרד. רויטרס
הוריד במעט את מפלס הלחץ. בכר/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 7: גול! הכדור ננגח לעבר פיטר אולאינקה, שהקפיץ על הרגל ובעט מהאוויר לרשת של נפרדק. 0:1 לכוכב האדום.

דקה 27: אוהדי הכוכב האדום שישבו מאחורי השער של עומרי גלזר זרקו חזיז לדשא. השוער הישראלי נשכב וסימן על פגיעה בשמיעה, אך אחרי פחות מדקה התאושש והמשחק חודש.

דקה 44: נפרדק בעטה שלוש פעמים מתוך הרחבה וכל פעם נעצרה אצל שחקן הגנה, הבעיטה הרביעית כבר הלכה מחוץ למסגרת של גלזר והסכנה חלפה.

דקה 73: עוסמאן בוקארי חלף על פני שחקני ההגנה והגיע לאחד על אחד מול השוער, אך בעט על גופו של השוער ובזבז הזדמנות ענקית להכפיל את היתרון של הכוכב האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully