וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוי רביבו לא יתלבש, קיקו בונדוסו עשוי לשחק לראשונה מאז שנפצע

3.12.2023 / 14:38

המגן לא ישותף נגד הפועל ירושלים ואופיר דוידזאדה יפתח במשחק החזרה של הצהובים לליגת העל. משפתי בסגל, הפורטוגלי צפוי לעלות מהספסל (20:00, ספורט4)

תקציר: בריידאבליק - מכבי תל אביב 2:1/ספורט1

מכבי תל אביב הגיעה בצהריים לבית המלון בירושלים לקראת המשחק הערב בטדי מול הפועל ירושלים (20:00, ספורט4). המאמן רובי קין איבחן שרוי רביבו זקוק למנוחה והמגן השמאלי לא יתלבש הערב. אופיר דוידזאדה שחלק עם רביבו את עמדת המגן השמאלי גם בנבחרת ישראל, יפתח באחד עשר של קין. המאמן האירי עשוי לערוך לפחות עוד שינוי אחד בהרכב כאשר ניר ביטון עשוי לפתוח במרכז ההגנה. דור תורג'מן שנראה טוב באימונים ובמשחק האחרון באיסלנד כשעלה כמחליף, עשוי אף הוא לזכות בחולצת ההרכב, אם כי האירי שמר את הקלפים צמוד לחזה באימון אתמול ולא גילה את מה שהוא מתכנן.

בנוסף, מאמן מכבי תל אביב החליט להחזיר לסגל הערב את רועי משפתי והתחרות בינו לבין אורלנדו מוסקרה פתוחה לחלוטין. משפתי לא היה עם הקבוצה באיסלנד בשל לידת רעייתו ובכלל איבד את המקום למוסקרה, אבל התחרות בין השניים פתוחה ונראה שכך יהיה גם בהמשך.

שחקן מכבי תל אביב קיקו בונדוסו. דני מרון
יקבל דקות ראשונות מאז הפציעה? בונדוסו/דני מרון

בנוסף לרביבו ולדניאל טננבאום שלא יתלבשו הערב, גם עידן נחמיאס, עידו שחר וסייד אבו פרחי לא הוזמנו למשחק. מי שחוזר לסגל אחרי פציעה ממושכת הוא קיקו בונדוסו שחזר באירופה להתלבש, אבל בליגת העל טרם שותף ולא ישב על הספסל מאז פציעתו לפני חודשיים וחצי. במכבי תל אביב מקווים שהעובדה שהם שיחקו באירופה והשתפשפו בחודש שעבר, תסייע לחלוף על פני הפועל ירושלים במשחק החזרה לליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully