וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סניידר לא שוכח: "לא הוגן שליאו מסי זכה בכדור הזהב ב-2010"

עודכן לאחרונה: 3.12.2023 / 14:05

13 שנה אחרי, ההולנדי לא שוכח איך מסי נבחר לכדורגלן השנה, בזמן שהוא זכה בטרבל על חשבון ברצלונה והגיע לגמר המונדיאל. ואולי הפרס בעצם אמור היה להיות של מישהו אחר?

צפו: ליאו מסי כבש צמד מצוין, נבחרת ארגנטינה ניצחה 0:2 בפרו במוקדמות המונדיאל/ספורט1

ליאונל מסי נחשב על ידי רוב חובבי הכדורגל כגדול השחקנים אי פעם, ובוודאי כשחקן הכי גדול של דורנו. הארגנטינאי זכה בכדור הזהב שמונה פעמים כשהוכתר על ידי עולם הכדורגל לשחקן השנה במהלך הקריירה המפוארת שלו - אבל שחקן לשעבר של ריאל מדריד מאמין שהקוסם הארגנטינאי היה צריך לקבל פרס אחד פחות.

הזכייה הכי שנויה במחלוקת של מסי הייתה ב-2010, כשהוא זכה בכדור הזהב השני שלו, כשכל שלושת המקומות הראשונים תפוסים על ידי כוכבי ברצלונה. חבריו של מסי דאז, אנדרס אינייסטה וצ'אבי, היו במקום השני והשלישי באותה שנה, בתקופה שבה המועדון הקטלוני חווה תקופה מפוארת תחת פפ גווארדיולה.

לאונל מסי שחקן ברצלונה עם כדור הזהב, לצידו צ'אבי, אנדרס אינייסטה. רויטרס
השלישייה הגדולה של 2010/רויטרס

עם זאת, ווסלי סניידר טוען שהוא היה זה שצריך לזכות בפרס במקום מסי. סניידר שיחק באינטר האיטלקית ב-2010, ולפני כן בילה שתי עונות בריאל מדריד לפני שעבר לסן סירו ב-2009, ובעונה זו אינטר זכתה בטרבל בלתי נשכח תחת ז'וזה מוריניו. אינטר זכתה בליגת האלופות באותה שנה בעקבות הניצחון על באיירן מינכן בגמר, וניצחה בדרך את ברצלונה של מסי בחצי הגמר.

"זה היה קצת לא הוגן שלא זכיתי בכדור הזהב של 2010 ומסי זכה", אמר סנידר בריאיון עמו, 13 שנה אחרי, "אבל, אני לא בחור שבוכה על זה. כדור הזהב הוא פרס אישי, ואני מעדיף לזכות בגביעים קבוצתיים. אם הייתי צריך לבחור בין ליגת האלופות לכדור הזהב, הייתי בוחר בליגת האלופות בה זכיתי, אני מאוד שמח עם התואר הזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

מי לדעתכם צריך היה לזכות בכדור הזהב ב-2010?

ליאונל מסי
ווסלי סניידר
אנדרס אינייסטה
1114 משתתפים

באותה עונה מסי זכה באליפות ובגביע בספרד עם ברצלונה, כשהוא כובש 60 שערים ונהנה משנה אישית מדהימה. עם זאת, בליגת האלופות הודח בחצי הגמר, ובמונדיאל בארגנטינה עף ברבע הגמר אחרי תבוסה לגרמניה. מנגד, סניידר הגיע עם הולנד עד לגמר הגביע העולמי, והיה הכובש השני הכי טוב במונדיאל. בריאיון עמו לפני מספר שנים אמר סניידר ש"יכולתי להיות גדול כמו מסי ורונאלדו, אילו רק הייתי מחויב".

יש לציין שמבחינת חובבי כדורגל רבים, האיש שאמור היה לזכות בתואר הוא בכלל אנדרס אינייסטה, שגם היה במיטבו במדי ברצלונה הגדולה של פפ, וכמובן כבש את שער הניצחון בגמר המונדיאל בדרום אפריקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully