וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולאד-עומאר יתלבש לראשונה, ברדה נוטה לפתוח עם אליאסי בשער

3.12.2023 / 13:31

הקשר ההולנדי שחתם בספטמבר צפוי לערוך הופעת בכורה בהפועל באר שבע, אופיר מרציאנו התאושש מהפציעה, אבל כנראה יישב על הספסל נגד מכבי חיפה (20:30)

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 3.12/ספורט1

הקשר אימראן אולאד-עומאר יתלבש הערב (ראשון, 20:30) לראשונה בשורות הפועל באר שבע במשחק החוץ מול מכבי חיפה. הקשר ההולנדי שהצטרף כשחקן חופשי לפני המלחמה, עדיין לא שותף במשחקי הקבוצה והוא עשוי לקבל הערב דקות ראשונות מהספסל.

מי שיחזור הערב לסגל לראשונה אחרי הפציעה הקשה שעבר הוא עדן שמיר ששיחק העונה רק במשחק מול מכבי תל אביב בחודש יולי במסגרת משחק האירופיות בגביע הטוטו. גם שמיר לא אמור לפתוח בהרכב, אבל קרוב לוודאי שיקבל דקות ראשונות. שחקן נוסף שהנטייה היא להותיר על הספסל זהו אופיר מרציאנו, על אף שהתאושש מהפציעה בכף רגלו שספג נגד הפועל פתח תקוה. המשמעות היא שאליניב ברדה יבחר מסיבות מקצועיות לעלות עם ניב אליאסי בן הקורות.

שחקן הפועל באר שבע, עדן שמיר, אחרי שנפצע. דני מרון
גם הוא חוזר. עדן שמיר יורד מהדשא נגד מכבי תל אביב ביולי/דני מרון

לקראת המשחק הערב בכרמל, הפועל באר שבע לא הצליחה למצוא מקום בבית מלון באזור חיפה בגלל הכמויות הרבות של המפונים מהצפון ולכן היא נמצאת בבית מלון ברמת גן ותצא אחר הצהריים לכיוון חיפה. במועדון זוכרים היטב את ההפסדים בחיפה בעונה שעברה, על אף ששיחקו טוב מאוד גם בסמי עופר, ומקווים לחזור לדרום הלילה עם נקודות.

כזכור, לפני המלחמה איבדה הקבוצה נקודות בהפסד להפועל פתח תקווה ובשתי תוצאות התיקו מול בני ריינה והפועל תל אביב, כך שאיש בקבוצה לא רוצה הערב לאבד עוד נקודות במרוץ האליפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully