וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדן מאירי הקדיש שיר למאי נעים, שחקני חדרה באזכרה של חייל בודד

עודכן לאחרונה: 3.12.2023 / 15:41

14 שעות אחרי הניצחון בליגה שחקני חדרה הגיעו לאזכרה של גיל פישיץ. הזמר הקדיש שיר לזכר נכדתו של שלמה שרף. בן שהר מדבר על המציאות החריגה, ברוסיה קוראים להחרמת ישראל באירופה. כל העדכונים

תקציר ניצחונה של הפועל חדרה 0:3 על מכבי פתח תקוה/ספורט1

המלחמה בעזה נמשכת, וגם הספורט הישראלי מנסה לחזור לאטו, על רקע האירועים הסוערים, הדרמות האישיות בכל רחבי המדינה והתגובות בעולם לנעשה במזרח התיכון. עדכונים שוטפים.

מדי קבוצת הכדורעף נשים של מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
מחווה מבורכת. המדים של מכבי חיפה/אתר רשמי, מכבי חיפה

15:35: קבוצת הכדורעף נשים של מכבי חיפה ממשיכה באחריות החברתית בעת המלחמה. ביום שישי האחרון בניצחון על מכבי תל אביב, שחקניות שתי הקבוצות, השופטים והצוותים עמדו משני צידי השלט עם כיתוב "עוטפים באהבה את יישובי העוטף והדרום" כאשר ברקע ביציעים שברובם היו ריקים בשל הנחיות פיקוד העורף הוצבו כרזות ועליהן שמות ותמונות הנעדרים והחטופים הונחו שנותרו בשבי חמאס בעזה. בהמשך להחלטה כי כל קבוצות האגודה יקראו על שם של יישובי העוטף, על גב חולצות המשחק הירוקות של השחקניות הופיע השם ניר עם שעוטר מתחתיו במגן דוד.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
שחקני הפועל חדרה התייצבו באזכרה של החייל הבודד גיל פישיץ. הפועל חדרה, אתר רשמי
שחקני הפועל חדרה התייצבו באזכרה של החייל הבודד גיל פישיץ/אתר רשמי, הפועל חדרה

10:38: הבוקר שאחרי: 14 שעות לאחר הניצחון על מכבי פ"ת אתמול, התייצבו חלק משחקני הפועל חדרה יחד עם חברי ההנהלה בבית העלמין הצבאי בחדרה, להשתתף באזכרה של החייל הבודד גיל פישיץ, שנהרג בעזה במלחמת חרבות ברזל.

10:30: "האזעקות העירו אותנו ב-7.10. היה מתח והלם: יוריס ואן אובריים, קשרה ההולנדי של מכבי תל אביב, התייחס לחזרת הקבוצה לליגת העל נגד הפועל ירושלים (20:00, ספורט4) וסיפר: "גאה באופן שבו הישראלים התמודדו עם החודש האחרון. לא היה לי ספק שאחזור ברגע שהליגה תשוב". לידיעה המלאה

10:21: הזמר עדן מאירי הקדיש את שירו "שלא תדעי" לזכר מאי נעים זכורנה לברכה, נכדתו של מאמן נבחרת ישראל לשעבר שלמה שרף, שנרצחה במסיבה ברעים.

9:42: חלוץ מכבי פתח תקוה בן שהר על ההתנהלות של קבוצת כדורגל בצל המלחמה: "אני חושב שבשבועיים הראשונים היינו בהלם, לא רק אנחנו אלא כל המדינה, אז היה מאוד קשה. אני חושב שגם עכשיו קשה. אתה מגיע אחרי אימון, חוזר לראות חדשות ודואג לילדים ולאשתך. אני גר בראשון לציון, אז אנחנו בקו האש ואני יכול להגיד שהרבה פעמים הראש נודד למקומות, אבל כשחקן מקצוען אתה מגיע לאימון ורוצה להיות הכי טוב. כמובן שזה לא פשוט, אבל אין תירוצים. אנחנו שחקני כדורגל, משלמים לנו על זה ואנחנו רוצים לתת שואו לאנשים שרואים אותנו".

9:36: שחקנה של בני סכנין יואל אבוחצירה נשאל על המצב מורכב של שחקן יהודי בקבוצה ערבית בתקופה זו ואמר: "השאלה על חדר ההלבשה בזמן הזה חוזרת, אבל אין פוליטיקה בחדר ההלבשה. כל שחקן פה הוא חבר ואני מרגיש שכל אחד מהם יהיה בשבילי.. כולם ידעו שהם ירימו את השלט והיה מאוד מכובד, היה שקט, לא חשבנו לרגע שתהיה בעיה".

7:22: "די למוסר הכפול": ברוסיה תוהים למה אופ"א לא מענישה את ישראל. חבר ההתאחדות הרוסית טוען כי בעולם צריכים להטיל על ישראל סנקציות זהות - או להשיב את הקבוצות הרוסיות למפעלים האירופיים השונים. לידיעה המלאה

6:30: לפני השתתפותו במרתון ולנסיה, כדורגלן העבר אורי אוזן ערך "הפגנה שקטה בכיכר המרכזית של ולנסיה" והעלה תמונה שלו באחת מכיכרות העיר כשהוא עטוף בדגל ישראל ומחזיק תמונות של חטופים ישראלים: "החזירו אותם הביתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully