וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני ריינה תחפש חיזוק ישראלי בינואר. שביעות רצון מהזרים

שרון מימר מבין את הצורך בעיבוי הסגל. בקבוצה קיבלו בהשלמה את התיקו נגד אשדוד. עמית מאיר צפוי להחליף את אוסמן המורחק בשלישי

תקציר: מכבי בני ריינה - מ.ס. אשדוד 0:0/ספורט1

מכבי בני ריינה סיימה אמש בתיקו 0:0 את משחקה הביתי נגד מ.ס.אשדוד ונותרה ללא הפסד, גם אחרי המחזור השישי בליגת העל. בריינה ציפו לניצחון על היריבה שהגיעה בהרכב חסר מאוד, אך לפי איך שהתפתח המשחק עם הרחקתו של מוחמד אוסמן כבר בדקה ה-33, הביעו בקבוצה שביעות רצון מהתוצאה הסופית, מה גם שבמשחק עצמו דווקא אשדוד היא זו שיזמה יותר והגיעה למספר מצבי הבקעה קורצים.

אוסמן המורחק יחמיץ את המשחק הקרוב נגד הפועל חדרה ביום שלישי, כאשר עמית מאיר צפוי לפתוח במקומו בקישור. הנרי ואקה שנכנס אמש כמחליף עשוי לפתוח בשלישי, כאשר המאמן שרון מימר צפוי לעשות רוטציה בסגל המאוד קצר שלו, מתוך הסתכלות על הלו"ז הצפוף שמצפה כעת לקבוצות ליגת העל עם חידוש הפעילות בצל המלחמה.

שחקני מכבי בני ריינה שלומי אזולאי, מארק קוסטה. מאור אלקסלסי
שחקני מכבי בני ריינה שלומי אזולאי, מארק קוסטה/מאור אלקסלסי

בלי קשר לעומס, בריינה כבר מסתכלים קדימה לקראת חלון ההעברות של חודש ינואר וינסו לצרף לפחות שני שחקנים ישראלים, כדי להרחיב את האפשרויות בסגל הדליל למדי. נכון לעכשיו הביעו במועדון שביעות רצון מכל ששת הזרים ואם אף אחד מהם לא יבקש לעזוב את ישראל בשל המצב הביטחוני, השינויים בסגל יהיו רק בגזרת הישראלים.

  • עוד באותו נושא:
  • בני ריינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully