וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שהר: "אם הפסדנו בצורה כזאת, אז גם הגישה לא היתה טובה"

חלוץ מכבי פתח תקוה הודה אחרי ההפסד 3:0 להפועל חדרה: "דברים מטורפים קורים במדינה ופתאום אנחנו חוזרים לליגה. כמובן שאני רוצה לשחק מהדקה הראשונה"

תקציר ניצחונה של הפועל חדרה 0:3 על מכבי פתח תקוה/ספורט1

אכזבה עצומה במכבי פתח תקוה אחרי שהקבוצה הובסה אמש (שבת) 3:0 על ידי הפועל חדרה במחזור חזרת משחקי ליגת העל. זה היה אמנם הפסד ראשון העונה של המלאבסים, אך במועדון הביעו כעס גדול, בעיקר על הגישה וצורת המשחק של מרבית השחקנים שפתחו בהרכב, כשגם המחליפים לא סיפקו את הסחורה.

המאמן בני לם, שהתריע עוד לפני המשחק בפני שחקניו בנוגע לכך שאחרי פגרה של כמעט חודשיים הבדלי הכוחות מתבטלים והרבה תלוי בגישה ורצון, יצטרך למצוא פתרונות כבר בעוד יומיים, כשפתח תקוה תארח את מכבי נתניה לקרב בין שתי קבוצות שלא ניצחו בשבת.

בדומה למשחק אתמול, מסתמן ששלושת הפצועים מאור לוי, ג'ארד קאסה ואנאס מחמיד לא יעמדו לרשות הצוות המקצועי, כאשר גם החלוץ בן שהר, שנכנס אמש כמחליף, חש כאבים ברגלו בסיום המשחק והוא צפוי להיבדק. הבלם האיטלקי לורנצו פרמאטי נחת ביום שישי בישראל ונכח אמש במשחק. נכון לעכשיו נראה כי לא יכלל בסגל ביום שלישי והוא גם בספק למשחק מול בני ריינה בשבת.

שחקן מכבי פתח תקוה אביאל זרגרי. דני מרון
אכזבה עצומה במכבי פתח תקוה בעקבות ההפסד/דני מרון

"ברור שרצינו לחזור אחרת. אף אחד לא ציפה לזה, במיוחד אחרי שבמשחקי האימון נראנו טוב בסך הכל", אמר החלוץ בן שהר. "עכשיו זו כבר ליגה אחרת, זה מאני טיים ואנחנו צריכים לחזור ולהיות מכבי פתח תקוה שהיינו, הרעים, הקרובים אחד לשני. לא נראנו טוב, זה קורה, אבל זה לא יכול לקרות שוב. כבר ביום שלישי יש משחק ואנחנו חייבים להרים את עצמנו כמה שיותר מהר. קודם כל, אם מפסידים בצורה כזאת, אז גם הגישה לא היתה טובה, הגענו למצבים אבל לא כבשנו ואם להיות כנים, אז היינו רכים מאוד, לא מתואמים. זו לא הקבוצה שבני רוצה לראות, זו לא מכבי פתח תקוה ונפלנו בכמה פרמטרים".

לקראת המשחק הבא הוסיף החלוץ: "נצטרך להרים את השחקנים. דברים כאלה קורים וזה כדורגל. אנחנו רואים מה קורה במדינה, דברים מטורפים ופתאום אנחנו חוזרים לליגה ונמצאים רק במחזור שישי בחודש דצמבר, ככה שצריך להסתגל למצב. יש הרבה משחקים בזמן הקרוב ואם לא נדע להרים את עצמנו, נשלם על זה".

על עצמו ודקות המשחק שהוא מקבל: "באופן אישי אני מסתכל על עצמי ורוצה לשחק כמה שיותר ולהראות למאמן שאני צריך להיות בהרכב. היום כבשתי גול באופסייד, אבל כמובן שאני יודע מה אני יכול לתרום ומה אני יכול לתת ובסופו של דבר, יש מאמן והוא מחליט את מי להרכיב. התפקיד שלי הוא לנסות ולהבקיע שערים וזה מה שאני אעשה. כמובן שאני רוצה לשחק מהדקה הראשונה".

לסיום סיפר שהר על ההתנהלות של קבוצת כדורגל בצל המלחמה: "אני חושב שבשבועיים הראשונים היינו בהלם, לא רק אנחנו אלא כל המדינה, אז היה מאוד קשה. אני חושב שגם עכשיו קשה. אתה מגיע אחרי אימון, חוזר לראות חדשות ודואג לילדים ולאשתך. אני גר בראשון לציון, אז אנחנו בקו האש ואני יכול להגיד שהרבה פעמים הראש נודד למקומות, אבל כשחקן מקצוען אתה מגיע לאימון ורוצה להיות הכי טוב. כמובן שזה לא פשוט, אבל אין תירוצים. אנחנו שחקני כדורגל, משלמים לנו על זה ואנחנו רוצים לתת שואו לאנשים שרואים אותנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully