וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה במכבי נתניה: "שוב אנחנו לא מצליחים לגמור משחקים"

היהלומים איבדו יתרון בארבעה משחקים העונה, הפעם בסכנין. כרמי ימשיך לקבל קרדיט. מזרחי: "היינו צריכים לגלות יותר אופי"

תקציר ה-1:1 של בני סכנין מול מכבי נתניה/ספורט1

מכבי נתניה רשמה אתמול (שבת) משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון, לאחר שסיימה בתיקו 1:1 את משחק החוץ בסכנין. זה היה משחק רביעי העונה שנתניה הובילה בו ולא השכילה לשמור על היתרון. גם אתמול, בדומה למשחקים מול בני ריינה והפועל ירושלים, היא הוליכה 0:1, לא הצליחה לכבוש את השני - וספגה שוויון בדקות הסיום.

"זה מתסכל מאוד", אמרו בקבוצה, "הגישה של השחקנים הייתה טובה, אבל שוב אנחנו לא מצליחים לגמור משחקים ואז סופגים מהתקפה בודדת של היריב".

בנתניה הביעו אכזבה גדולה מהאדום שספג בוריס אנו בתחילת המחצית השנייה. אנו ענד אמש את סרט הקפטן ובקבוצה ציפו ממנו לגלות יותר אחריות. הקשר, שהפך להיות עוגן מרכזי בקישור האחורי, ייאלץ להחמיץ את המשחק נגד מכבי פתח תקוה ביום שלישי הקרוב. בצוות הרפואי ינסו להכשיר את נפתלי בלאי וראצ'יד צ'ירינו הפצועים לקראת יום שלישי, כאשר בקבוצה מעריכים שלבלאי סיכויים גדולים יותר להיות מוכן וייתכן שהוא אף יפתח בעמדת המגן השמאלי.

בסיום המשחק אמש נשאל המאמן רן קוז'וך האם הוא שלם ורגוע עם עמדת השוער, והשיב חד משמעית שכן, למרות היציאה הרעה של רז כרמי בשער של בני סכנין. כרמי שנכנס להרכב במחזורים האחרונים צפוי להמשיך ולשחק גם ביום שלישי, למרות השערים שספג במחזורים האחרונים.

גיא מזרחי מכבי נתניה. ברני ארדוב
גיא מזרחי/ברני ארדוב

"כששיחקנו 11 נגד 11 התוצאה שיקפה והיה נראה שאנחנו בדרך לניצחון", אמר המגן גיא מזרחי, שערך אמש הופעת בכורה בהרכב ובישל לאיתן אזולאי. "שיחקנו כמעט מחצית שלמה בעשרה שחקנים והיה מאמץ מטורף של כל הקבוצה, והרגשנו שאפשר להביא את הניצחון בשיניים. לצערי בסוף קיבלנו גול, דווקא אחרי שלהם הורחק שחקן, אבל אנחנו כבר מסתכלים קדימה, יש משחק ביום שלישי".

"היתה לנו מחצית ראשונה טובה מאוד, אבל נכון שאנחנו יכולים לשחק הרבה יותר טוב. כולם יודעים שמשחקי אימון זה לא משחקי ליגה, וקבוצות מתכוננות בדרך אחרת. לשחק מחצית שלמה בעשרה שחקנים זה לא פשוט, אבל היינו צריכים לגלות יותר אופי ולהביא את הנקודות".

על המצב במדינה והאווירה מסביב: "אני יכול להגיד לך שחברים קרובים מאוד שלי עם טלפון סגור ונלחמים כרגע בעזה, ואני מנסה להתעסק ביום-יומיים לפני המשחק רק במשחק עצמו, אבל הפעם, אם להיות כן, זה אחרת. כי הפעם אתה חושב על החברים ואפילו עד המשחק אתה בודק בטלפון אם החבר שלח הודעה. המשחק זה ההתנתקות שלנו, שם אנחנו באמת חושבים ומרוכזים רק במשחק, אבל ברגע שהמשחק מסתיים, הראש שלנו עם החברים והמצב, וזה הדבר הכי חשוב כרגע. שולח מכאן תפילות שבעזרת השם ננצח וכולם יחזרו בשלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully