וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר צפוי להיעדר מספר שבועות, גומש: "האימונים בליברפול עזרו לי"

חלוץ הפועל חדרה כנראה סובל מקרע, בקבוצה מרוצים מה-0:3 על מכבי פתח תקוה. החלוץ: "צריכים להמשיך להילחם, מצבנו בטבלה עדיין לא טוב"

תקציר ניצחונה של הפועל חדרה 0:3 על מכבי פתח תקוה/ספורט1

הפועל חדרה רשמה אמש חזרה מוצלחת לליגת העל, לאחר שהביסה בביתה 0:3 את מכבי פתח תקוה וחיברה ניצחון שני ברציפות. חדרה הייתה בין הקבוצות שניסו לדחות את חזרת הליגה לפעילות, אך בפועל הציגה אתמול משחק טוב מאוד ושלטה במגרש כמעט לכל אורך המשחק. כבר ביום שלישי הקרוב מצפה לה משחק נוסף, בו תארח את בני ריינה שטרם נוצחה מתחילת העונה.

בצוות המקצועי של חדרה חששו מהמשחק מול קבוצתו של בני לם, בעיקר בשל הסגל הקצר, אולם שחקנים שבדרך כלל משמשים כמחליפים וקיבלו אתמול את חולצת ההרכב עשו עבודה נפלאה והיה להם חלק גדול בניצחון. חדרה פתחה ללא ארבעה מהזרים שלה - סולימאן קוליבאלי וקויה מבאה עדין לא בכושר מלא, סמי בוראר ערך רק אימון אחד עם הקבוצה ונותר מחוץ לסגל וארון לייה איסקה סיים את דרכו במועדון. בקבוצה החמיאו לשוער גיא הרמן, המגן איציק שולמייסטר והקשר אביב לין, שעשו עבודה טובה מאוד, אך מעל כולם בלטו כמובן הקשר הצעיר אלעד מדמון שכבש שלושער חלומי והחלוץ טוני גומש שבישל את כל שלושת השערים.

טוני גומש ושחקני הפועל חדרה חוגגים. דני מרון
טוני גומש ושחקני הפועל חדרה חוגגים/דני מרון

מי שלא נכלל כאמור בסגל הוא בוראר, שחזר בשבוע שעבר לישראל ואף התאמן ביום שישי, אבל עדיין לא בכושר משחק. בין בוראר והנהלת המועדון מתנהלות שיחות בנוגע להמשך דרכו של הבלגי בקבוצה, כאשר הצדדים קרובים לסיכום במסגרתו ישוחרר הקשר בינואר תמורת סכום של 200-250 אלף יורו, אם וכאשר תגיע הצעה מקבוצה בחו"ל. בוראר עצמו שהה בחודש האחרון בטורקיה יחד עם רעייתו ובתו הקטנה, ועל פי גורמים בסביבתו הוא ישמח לשחק בליגה הטורקית אם תגיע הצעה רשמית בחלון הקרוב. בוראר ימשיך להתאמן ביומיים הקרובים ועשוי להיכלל בסגל למשחק נגד בני ריינה.

על שמחת הניצחון אמש, העיבה פציעתו של החלוץ יואב תומר, שנכנס כמחליף בדקה ה-72 ויצא שוב אחרי 9 דקות, עם חשש לפריקת כתף. עם סיום המשחק הובהל תומר לבדיקה בבית חולים לניאדו שבנתניה ושם התברר כי הוא סובל מקרע בשריר ליד עצם הבריח. החלוץ יעבור היום סדרת צילומים נוספת כדי לאבחן סופית את חומרת הפציעה והוא צפוי להיעדרות של מספר שבועות לפחות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן הפועל חדרה טוני גומש. דני מרון
האימונים בליברפול עזרו. גומש/דני מרון

"ברגע שהחלה המלחמה בישראל, קיבלתי טלפון מעוזר המאמן של ליברפול פפ לינדר, והוא הזמין אותי לבוא להתאמן אצלם במועדון", סיפר גומש שגדל במועדון הפאר האנגלי ואף שיחק בקבוצת המילואים של ליברפול בתחילת הקריירה. "מיד אחרי שחזרתי מהנבחרת, נעניתי להזמנה וזה עזר לי לשמור על כושר במהלך הפגרה. התאמנתי עם הקבוצה עד גיל 23 של ליברפול וזה בהחלט עזר לי להגיע מוכן לקראת חידוש משחקי הליגה כאן".

על הניצחון אמש: "התוצאה מול מכבי פתח תקוה לא ממש הפתיעה אותי, כי עבדנו קשה בשבועות האחרונים. גם לפני שחזרתי לישראל, הקבוצה התאמנה ועבדה וקיימה כמה משחקי אימון. עשינו משחק טוב ואני חושב שאנחנו ראויים לשלוש הנקודות. יש לנו משחק בעוד שלושה ימים וזה לא יהיה פשוט, אבל נצטרך להישאר מפוקסים כי הניצחון הזה לא מספיק בשבילנו, אנחנו רוצים להשיג עוד. נצטרך להמשיך להילחם כי מצבנו בטבלה עדיין לא טוב, אבל אנחנו מאמינים בעצמנו".

על שלושת הבישולים למדמון: "אני ממש שמח בשבילו, הוא עובד קשה בכל אימון והוא שחקן נפלא. הוא תמיד נשאר אחרי האימון לתרגל עוד ועוד בעיטות לשער, וזה בהחלט עושה לו טוב".

גומש שיתף מעט בנוגע לתחושותיו כשחקן זר שחזר לשחק בישראל בזמן המלחמה: "החלטתי לחזור אחרי שדיברתי עם הבעלים, שהסביר לי שכל הזרים אמורים לחזור ושהמצב בחדרה רגוע ביחס למקומות אחרים. האמנתי לו כי הוא זה שהביא אותי למועדון וכשהוא אמר לי שהמלחמה היא בעיקר בעזה, החלטתי לחזור. זה לא היה פשוט עבורי, כי חלק מבני המשפחה שלי לא רצו שאחזור לישראל ושאלו שאלות על המצב כאן. בסופו של דבר, דיברתי גם עם הסוכן שלי והחלטתי לחזור".

על כך שהעונה בחדרה יכולה להיות עבורו מקפצה לקבוצות בכירות יותר: "בכדורגל יש עליות וירידות ותמיד צריך להאמין בעצמך. אם אתה עובד קשה ומאמין בעצמך, הכל יכול לקרות, אז אני ממשיך לעבוד ומאמין שדברים טובים יקרו. הפועל חדרה זו משפחה, כולם כאן עוזרים אחד לשני ותומכים אחד בשני. זה אמנם מועדון קטן אבל משפחה גדולה עם לב ענקי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully