וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרבחאל בספק לבטיס ויעבור בדיקות, רודריגו "סותם פיות"

מגן ריאל מדריד הוחלף בניצחון על גרנאדה בגלל כאבים. הברזילאי "מרוויח" מהיעדרות ויניסיוס: "עבר מלא לראות את השער ללכבוש בכל נגיעה"

הגרלת שלב הבתים של יורו 2024/ספורט1

ריאל מדריד עשתה את המוטל עליה ושמרה על פסגת הליגה הספרדית עם ניצחון ביתי 0:2 על גרנאדה הערב (שבת), אך ייתכן שהמשחק הזה היא יצאה עם פצוע נוסף - כשהרשימה גם כך הייתה ארוכה עוד לפני כן. דני קרבחאל הוחלף לאחר ההפסקה בגלל כאבים בשריר התאומים ברגל שמאל, ככל הנראה בגלל עומס יתר, וייתכן שהוא יחמיץ את המשחק נגד בטיס בשבת הבאה.

קרבחאל יעבור ביממה הקרובה בדיקות כדי לקבוע את כשירותו למחזור הבא. כזכור, חוץ מטיבו קורטואה ואדר מיליטאו שכנראה לא ישובו העונה, ריאל מדריד חסרה כרגע את ויניסיוס, אדוארדו קמאבינגה, אורליאן טשואמני, ארדה גולר ולוקה מודריץ'.

רודריגו שחקן ריאל מדריד חוגג שער. רויטרס
רודריגו מסמן לאוהדי ריאל מדריד בכמה משחקים הוא הבקיע ברציפות/רויטרס

למזלם של הבלאנקוס, מי שנמצא בכושר יוצא מן הכלל הוא רודריגו. החלוץ הברזילאי מצא את הרשת משחק חמישי ברציפות בכל המסגרות, וריאל ניצחה בכל המשחקים הללו, שבהם הוא כבש שש פעמים ובישל עוד ארבע.

"הפציעה של ויניסיוס העמידה אותו במבחן - ורודריגו סותם פיות", פרגנו ב"מארקה". "הוא עבר מלא לראות את השער ללכבוש בכל נגיעה בכדור, הרבה בעקבות המעבר שלו לאגף שמאל". אלא שהיום הברזילאי דווקא הבקיע מאגף ימין, ולכן אנצ'לוטי אמר במסיבת העיתונאים: "היום הוא סיפק תשובה לאלה שאמרו שהוא כובש רק מצד שמאל. מה שחשוב זו העבודה הקבוצתית, לא מי כובש. אהבתי בעיקר את המחויבות של כולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully