וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוב אנשי הפועל חולון, הפועל עפולה והשופטים היו באולם באזעקה

לאחר ה-80:85 של הסגולים, נורו רקטות מעזה והנוכחים באולם תפסו מחסה. עמית שרף: "זה היה שיעור מצוין בשבילנו, עדיף לקבל את השיעור הזה עם ניצחון מאשר עם הפסד"

ים מדר, שחקן פנרבחצ'ה נפגע מחפץ שהושלך/טוויטר

הפועל חולון חזרה מפיגור דו ספרתי הערב (שבת) בדרך לניצחון 80:85 על הפועל עפולה במשחק הבכורה שלה העונה בליגת העל. ג'סטין סמית' הצטיין עם 22 נקודות ו-9 כדורים חוזרים, בערב שהסתיים עם אזעקה בעיר זמן קצר לאחר המשחק - כאשר כל השחקנים והשופטים עוד באולם.

המאמן המנצח עמית שרף אמר בסיום: "סי ג'יי היה בעומס אחרי המשחק הקודם עם כאבים, היינו צריכים לקבל החלטות. האנס הגיע לאימון וחצי, הוא הולך להיות שחקן מאוד מרכזי במשחקים הבאים שלנו, דרכו נגיע לזריקות שלנו מבחוץ. לא שיחקנו מספיק טוב, עבדנו על האזורית שהם עשו נגד באר שבע, בהתחלה הגבנו מצוין ועלינו להפרש, מרוב שהרגשנו את זה תקענו את זה והחיסרון של סי ג'יי הורגש. זה היה שיעור מצוין בשבילנו, עדיף לקבל את השיעור הזה עם ניצחון מאשר עם הפסד".

שרף גם סיפר על הקשיים הרבים מאז ה-7.10: "אני נותן קרדיט ענק להנהלה שלנו, למנכ"ל רועי דבורה ולניר מנהל הקבוצה, מהיום הראשון שנסענו ב-22 באוקטובר, הם מתקשרים איתם בצורה אמיתית ונקייה. יש חיבור טוב בקבוצה, שחקנים רוצים להיות, אמרנו להם בסופ"ש הקודם שירגישו את המדינה ויראו איך זה פה. יום אחרי שהם הגיעו, הם הרגישו בבית. יש הבטחה שאם מישהו מרגיש חוסר ביטחון לא נמנע ממנו שום דבר. שמח שהם הלכו על זה, בהובלת סי ג'יי, המשפחה שלו פה".

מאמן הפועל חולון עמית שרף. fiba.com, אתר רשמי
"שיעור מצוין". עמית שרף/אתר רשמי, fiba.com

רועי פרל, מאמן הפועל עפולה שעבור קבוצתו היה זה כבר המשחק השלישי העונה בליגה, אמר: "קצת שמח וקצת עצוב. מצד אחד, התאמצנו, הרבה דקות ששיחקנו כדורסל לא רע. בטח ביחס לסיטואציה שבה אנחנו נמצאים, ואני די מאוכזב כי אם היינו טיפ-טיפה יותר מרוכזים וקולעים קצת יותר טוב עונשין ברבע האחרון, היינו מנצחים. שיחקנו נגד קבוצה מצוינת, קבוצה בפורמה, שיודעת להתנהל בתוך משברים, הגיבו לדברים שקרו. בסופו של דבר לצערי לא השכלנו לנצח ומגיע וכל הכבוד לחולון. הפסדנו את זה בהגנה שלנו ברבע השלישי. סלים קלים מדי, התמלאנו בעבירות, היה לנו קשה להיות אגרסיביים. יכולנו להיות יותר טובים".

על הסיטואציה עם הזרים אמר פרל עוד לפני האזעקה שתפס אותם באולם: "אני מנסה לשקף לזרים את הסיטואציה כמו שאני חווה אותה. אמרתי בתחילת המלחמה לזרים שנכון להם לטוס לזה, כרגע גם אם יש אזעקות, יש סטטיסטיקה, זה לא דרמטי וזה לא בכמויות. אני מקווה שהם לא יבהלו. הקבוצה שלנו מורכבת משלושה זרים שיצאו בפעם הראשונה מארצות הברית. עוד נלמד להשתמש בשחקנים. כל הליגה מחפשת גבוהים, זה לא פשוט, זה עניין של אין. שחקנים לא טובים יש, אני מעדיף ללמד פעם אחת שחקן יותר מאוחר מאשר להחליף כל פעם מישהו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully