וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמוס: "זה שהכדורגל חזר זה ניצחון". הרוש: "איבדנו נקודות יקרות"

ריינה ואשדוד נפרדו ב-0:0. אלי לוי: "רצינו לשמח את תושבי העיר אחרי היממה הזו". מימר: "מקווים לתת לאנשים כמה דקות של משהו אחר"

תקציר: מכבי בני ריינה - מ.ס. אשדוד 0:0/ספורט1

בני ריינה ומ.ס. אשדוד נפרדו הערב (שבת) ב-0:0 שהותיר בעיקר את האורחת מאוכזבת. אשדוד הייתה עדיפה לאורך כל המשחק, אבל לא הצליחה לנצל יתרון מספרי לאורך 60 דקות, החמיצה ונותרה ללא ניצחון. ריינה נשארה עם מאזן נקי מהפסדים והיא בצמרת הגבוהה.

בסיום ניסה עוביידה חטאב להגיע לכיוון הספסל של בני ריינה, מאמן מ.ס. אשדוד אלי לוי ניסה להרגיע אותו ולבסוף שחקן ההגנה ירד עצבני לחדר ההלבשה.

מאמן מ.ס. אשדוד אלי לוי עם מאמן בני ריינה שרון מימר. מאור אלקסלסי
לוי היה מאוכזב, מימר הסתפק בנקודה לאור ההתפתחויות/מאור אלקסלסי

מאמן בני ריינה, שרון מימר, אמר בסיום: "פתחנו את המשחק בצורה גרועה, אלו היו הדקות הכי גרועות שלנו מתחילת העונה ואשדוד עשתה לנו בית ספר. עשינו שינוי טקטי ודווקא כשהמשחק התחיל להתאזן, ספגנו כרטיס אדום. במצב כזה חשוב לא לספוג וזו נקודה חשובה".

מימר התייחס לכדורגל בצל המלחמה: "לא קשה רק לשחק, היום-יום קשה. אנחנו חווים משהו שילווה אותנו כל החיים, עם החטופים בעזה והחיילים הגיבורים שמסכנים את חייהם. אנחנו מחזיקים אצבעות שכולם יחזרו בשלום ויחזירו קצת את החיוך לפנים. מעבר לזה אנחנו מנסים טיפה להתעסק בכדורגל ומקווים שנתנו לאנשים בבית כמה דקות של משהו אחר".

השוער גד עמוס: "היה משחק מאוד קשה, מגיע לאשדוד כל הכבוד. אי אפשר לדעת באיזה מצב כל קבוצה מגיעה, זה כמו משחק ראשון בעונה והם עשו משחק טוב. המצב? קשה מאוד, התחושות לא קלות ומלוות אותנו. אם אנחנו מצליחים לנתק את האנשים למעט זמן, אני שמח שאנחנו יכולים לעזור. זה שחזרנו למגרשים זה ניצחון".

עוד בוואלה!

אחת עדיין ללא הפסד, אחת עדיין ללא ניצחון: 0:0 בין ריינה לאשדוד

לכתבה המלאה
אריאל הרוש, שוער מ.ס. אשדוד. מאור אלקסלסי
"מרגיש כאילו הפסדנו". הרוש/מאור אלקסלסי

מאמן מ.ס. אשדוד, אלי לוי: "לא פשוט לבוא ולשחק פה כדורגל, בטח אחרי האזעקות באשדוד ביממה האחרונה. רצינו לשמח את תושבי אשדוד, לא פשוט לשחק בתקופה הזו. במחצית הראשונה הגענו למצבים, יכולנו לנצח, היינו צריכים לנצח. אני מאוכזב מהתוצאה, אבל כל כך גאה בגישה של השחקנים. אני לא רוצה להתבכיין על התוצאות והעובדות, שלא התאמנו. באנו והראנו שאנחנו יכולים לשחק טוב. הגישה והדרך יביאו תוצאות בהמשך"

אריאל הרוש נראה מאוד מאוכזב בסיעום: "ידענו שאם נבוא בגישה טובה, נראה טוב. היינו עדיפים כל המשחק ולצערי לא הצלחנו לכבוש. אני מאוד עצבני, אני מרגיש כאילו הפסדנו. אלו נקודות חשובות מאוד שהיו יכולות לתת לנו ביטחון ודחיפה.היינו חייבים לנצח פה - בגלל זה העצבים שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully