וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוז'וך: "ההכנה הייתה טובה, אבל בני סכנין רצה, נלחמה ועבדה"

מאמן מכבי נתניה אחרי ה-1:1 בדוחא: "זרים או לא זרים זה טוב בשביל הסיפורים". אזולאי: "אנחנו נאיביים". דראפיץ' ששיחק עם זר אחד: "אם הם לא יחזרו, נחליף אותם"

מכבי נתניה מעולם לא הפסידה לבני סכנין באצטדיון דוחא במסגרת ליגת העל וכך קרה גם הערב (שבת), אולם היהלומים ישובו לביתם מאוכזבים בעקבות 1:1 דרמטי. האורחת עלתה ליתרון אחרי טעות של מוחמד אבו ניל שסידרה לאיתן אזולאי שער דיי מהיר, אך גם רז כרמי פישל ויואל אבוחצירה בדקה ה-85 קבע חלוקת נקודות במשחק של עשרה מול עשרה בעקבות הרחקות בוריס אנו (49) ובסיל חורי (81).

מאמן מכבי נתניה אמר אחרי משחק נוסף שקבוצתו ספגה שער מאוחר ושמטה נקודות יקרות: "לכל אורך המשחק לא היינו מספיק טובים. הכרטיס האדום שינה את המשחק, אבל את השוויון ספגנו כששתי הקבוצות היו עם תשעה שחקני שדה. ידענו שיהיה פה קשה ושנצטרך לשחק עד הסוף - היינו צריכים לשמור על היתרון ולא עשינו את זה. ההכנה שלנו למשחק הייתה טובה מאוד כי אנחנו מועדון טוב מאוד שיודע איך להתנהל, אבל פגשנו קבוצה שרצה, נלחמה ועבדה - זרים או לא זרים זה טוב בשביל הסיפורים, פגשנו קבוצה כמו בני סכנין שעבדה קשה והיינו צריכים לשמור על היתרון. מה חסר לנו? לדעת להרוג את המשחקים. גם נגד בני ריינה והפועל ירושלים ספגנו שוויון מאוחר".

על החזרה לליגת העל: "כיף לחזור, אבל צריכים לזכור שיש לנו אחים שבויים, חטופים, שאסור לשכוח לשנייה".

איתן אזולאי, קשר מכבי נתניה. ברני ארדוב
"אנחנו נאיביים". אזולאי/ברני ארדוב

הקשר איתן אזולאי הוסיף: "לא יודע אם בני סכנין רצתה לנצח יותר מאיתנו. אנחנו יותר מדי נאיביים ונצטרך לראות למה אנחנו מקבלים כל פעם את הגולים. אנחנו יותר מדי נאיביים, אי אפשר בכל משחק להוביל ואז לקבל גול. השערים שלי זה בונוס, קודם כל הקבוצה צריכה לנצח".

המאמן המארח סלובודן דראפיץ' היה מרוצה יותר ואמר: "שיחקנו כדורגל בסדר גמור. זה כמו ביצת קינדר, לא ידענו לאן אנחנו הולכים אחרי חודשיים. לא היה לנו מספיק ביטחון כדי לנצח וזה משהו שאני חושב שיכולנו לעשות כשהיינו עם 11 מול 10, אבל שיחקנו נגד קבוצה טובה שהיו לה שישה זרים בזמן שלנו יש רק זר אחד, כך שפחדנו מהמשחק הזה. לפנינו שבוע קשה ואנחנו צריכים להמשיך הלאה".

על הכנסת אבוחצירה למרות הכרטיס האדום אמר דראפיץ': "לפעמים זה מצליח ולפעמים לא ואני שמח שזה חילוף שהצליח, גם בשביל אבוחצירה שעובד קשה ומגיע לו".

סלובודן דראפיץ' מאמן בני סכנין. ברני ארדוב
"נצטרך להחזיר את הזרים או להביא חדשים בינואר". דראפיץ'/ברני ארדוב

לסיום אמר דראפיץ' על העובדה שהקבוצה עם זר אחד: "יש פה מספר שחקנים שקיבלו הזדמנות שהם יכולים לקחת אותה בשתי ידיים ולקחת את הקריירה שלהם קדימה. אני מאמין שבכל פעם שיש חושך, גם יש אור - החושך זה הזרים שלא הגיעו ואור זה הרבה שחקנים שקיבלו הזדמנות. אנחנו בהחלט נצטרך להחזיר את הזרים שלנו או להחזיר זרים חדשים אם הם לא ירצו. בהזדמנות זו אני רוצה לאחל לכל הפצועים החלמה מהירה, לאחל שכל החטופים יחזרו הביתה ולומר למשפחות השכולות שאנחנו בוכים ביחד איתן".

אבוחצירה שקבע חלוקת נקודות הוסיף לדברי מאמנו: "כיף גדול, אני שמח מאוד שעזרתי לקבוצה להוציא את הנקודה הזו לאור התפתחויות המשחק. ביום רביעי כבר מצפה לנו עוד משחק קשה ואני מקווה לעשות גם שם את העבודה. זרים עזבו אותנו באמצע העונה וזה קשה, אבל סלובוו כל הזמן אומר לנו שמי שמפה מספיק כדי לצלוח את העונה הזו ויש פה מועדון מדהים עם שחקנים שכל אחד מהם יכול לעשות את העבודה. אני בתור שחקן בא מבחוץ לסכנין לא מרגיש שיש פוליטיקה בחדר ההלבשה, כולם פה חברים ואחים והכל בסדר ורגיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully