וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובי קין: "הבהרתי באופן ברור שאחזור. אני כאן"

2.12.2023 / 18:00

מאמן מכבי תל אביב במסע"ת ראשונה בישראל מאז 7 באוקטובר: "המפגש עם השחקנים בפולין היה כמו הפעם הראשונה שלי במועדון. מה שעשינו באירופה זה מדהים, הצלחנו לייצר אסקפיזם". על דור תורג'מן: "טוב לו שהוא פה עם ערן זהבי"

תקציר: בריידאבליק - מכבי תל אביב 2:1/ספורט1

מכבי תל אביב ערכה הערב (שבת) מסיבת עיתונאים בישראל, לראשונה מאז 7 באוקטובר. רובי קין, כמו גם יתר הזרים של הקבוצה, חזר אתמול בבוקר לתל אביב וכבר כשהתיישב לדבר מול המיקרופון, אמר בביטחון: "הבהרתי באופן די ברור שאחזור, אני כאן, הצוות שלי ואני מוכנים למחר. הדבר הטוב הוא שהיינו ביחד, אומנם במדינות אחרות, אבל הצלחנו לשמור על כושר והקרדיט לשחקנים ולצוות. קיבלנו דקות עם המשחקים באירופה, השחקנים חוזרים לקצב ומעכשיו אין תירוצים.

על החודש האחרון: "מה שעשינו במשחקים באירופה זה מדהים. היינו צריכים ללכת, לחזור, להיות במדינות אחרות, מגרשים אחרים, אקלים שונה. עבור השחקנים, לעשות את מה שעשינו זה מדהים והישג גדול. הקרדיט להם קודם כל ולכל הצוות שלנו שעזר פה בישראל ומי שבאו איתנו לחו"ל כדי לשמור על השחקנים בכושר. שלושת הניצחונות היו גם עבורם".

"הדבר הנהדר במקום הזה, בצוות ובשחקנים זה שאנחנו יודעים מה אנחנו רוצים להשיג. הדבר הגדול לגבי כדורגל, ואני חלק מהענף הרבה זמן, זה שאני מנסה ליצור סביבה שכאשר אנחנו כאן אז כולנו מתרכזים רק בכדורגל. כל מה שקורה, בעולם, בחודשים האחרונים או בחיים האישיים שלך - הכדורגל מייצג אספקיזם. זה מה שניסינו לייצר מהרגע הראשון, לבוא וליהנות מכדורגל. ראיתם את זה בין השחקנים. זה הביחד שלנו, זה יכול ללכת דרך ארוכה בכדורגל. אנחנו קרובים, השחקנים והצוות. ברגע שנפגשנו בפולין בפעם הראשונה, זה היה כמו הפעם הראשונה שלי כשהתחלתי לעבוד במכבי.

שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי חוגג עם דור תורג'מן, ניר ביטון. אריאל שלום
"מה שהוא ילמד מערן יעזור להתפתחות שלו". דור תורג'מן עם ערן זהבי/אריאל שלום

לקראת המשחק מחר (ראשון, 20:00, ספורט2) מול הפועל ירושלים אמר קין: "יהיו שינויים. לא שינויים רבים, אבל יהיו. צריך לקחת את ההזדמנות כאשר מקבלים אותה".

על ערן זהבי: "ערן מתעלה ברגעים חשובים. השערים שלו היו שערים גדולים, אם יש לו הזדמנויות כאלה הוא תמיד יחפש את המסגרת, זה מה שהוא עושה כל הקריירה. הוא יודע איפה השער. לא אציין את הגיל שלו כי הוא לא אוהב את זה, אבל הוא סקורר, הוא מריח שערים. הרחתי שהוא הולך להביא את זה".

על דור תורג'מן: "זה טוב לדור שהוא פה עם ערן. הוא לומד, הוא צעיר, איך אי אפשר ללמוד מערן? ואני חושב שדור כן משחק, אני מעודד אותו ללמוד, דור יהיה שחקן גדול, אין ספק, הוא יכול לשחק בשמאל, הוא יכול לשחק באמצע, והוא עדיין לומד את החוזקות שלו. ככל שאתן לו יותר דקות וככל שאצליח לעזור לו, אעשה את זה. אפשר לראות את ההתפתחות שלו. אם אתה לא משחק ואתה בספסל ואתה ילד צעיר, כשאתה נכנס אתה חייב להשפיע. דור נכנס במשחק האחרון והשפיע. הוא חלק גדול מהעונה הזאת, וחלק גדול מההתפתחות שלו תהיה העבודה שלי איתו, השיחות שלי איתו, ומה שהוא ילמד מערן זהבי. אני אהבתי לראות שחקנים בכירים, ללמוד בהם, ודור עושה את זה גם ואני מאוד מרוצה ממנו".

על אבישי כהן שתפס את המקום של איבן מאסון: "אין דבר כזה מגן ימני ראשון, אלא מי משחק באותו הרגע. אם אתה מקבל את ההזדמנות ולוקח אותה, תיקח אותה בשתי הידיים. לכולם תהיה הזדמנות ואמרתי את זה בתחילת העונה".

על קיקו בונדוסו: "הוא כשיר, המגרש השתנה לסינתטי באיסלנד וקיבלנו ייעוץ לא לתת לו לשחק על משטח כזה. הוא בסדר גמור. אני רוצה לראות את כולם, אבל אני לא מבטיח לשום שחקן שהוא מקבל דקות. זה תלוי במשחק. יש לנו אחרי יום ראשון הרבה משחקים אז כולם ייקחו חלק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully