וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזאר בעט בו כשהיה מביא כדורים, הנער התפרסם והפך למיליונר

צ'רלי מורגן ניצל את הפרסום לו "זכה" במשחק מול צ'לסי ב-2013 בתקרית עם הבלגי והקים מותג אלכוהול מצליח. האוהדים לועגים: "ב-2023 הזאר פרש, מביא הכדורים שלנו הרוויח עשרות מיליונים בזמן הזה"

טיזר לסערה בממלכה עם אליניב ברדה ומאור מליקסון/ספורט1

ב-23.1.13 אדן הזאר ראה ספג כרטיס אדום הזוי במיוחד במשחק בין צ'לסי לסוונסי. הבלגי שהיה בזמנו אחד השחקנים הטובים בפרמיירליג בפרט ובעולם בכלל, הורחק אחרי שמביא הכדורים של המארחת החזיק בכדור, לא שיחרר אותו מהר מספיק ושחקן הכנף של הבלוז בעט בין ידיו של הנער ופגע לו בצלעות. ההרחקה ההיא של הזאר לא השפיעה יותר מדי על הקריירה שלו בהמשך, אך גררה תגובות זועמות רבות על ההתנהגות שלו, כשהוא מצדו התנצל על המקרה וביקש סליחה מאותו נער.

מאז, צ'רלי מורגן שבאותו משחק היה בן 17, הספיק לנצל את המקרה ולהתפרסם בדרכים אחרות שהפכו אותו תוך שלוש שנים למקים של מותג אלכוהול שהפך אותו השנה למיליונר. ב-2016 מורגן הקים יחד עם חברו מהתיכון את המותג "Au Vodka", וכעבור מספר שנים הצליח למכור עשרות אלפי בקבוקים, כאשר ב-2023 ההון שלו עמד על 40 מיליון ליש"ט.

אדן הזאר שחקן צ'לסי (ימין). GettyImages
הבלגי הורחק בעקבות אותה תקרית, הילד הפך למיליונר שנים אחרי/GettyImages

המדינה בה הצליח ביותר מורגן היא כמובן בריטניה, כשהצעיר ניצל את מקרה "הבעיטה של הזאר" ויצר קשר עם מפורסמים רבים בדמותם של רונאלדיניו ופלויד מייוות'ר, שהפכו את המותג שלו לאחד המוכרים ביותר באי הבריטי. אוהדי סוונסי לעגו להזאר אחרי שמורגן הוכר רשמית כמיליונר, ורשמו: "ב-2023 הזאר פרש מכדורגל אחרי שלא באמת שיחק במשך חמש שנים. מביא הכדורים שלנו בזמן הזה הרוויח עשרות מיליוני ליש"ט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully