וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רועי קהת כבש שער רביעי בליגה האזרית, בישול ללידור כהן

עודכן לאחרונה: 2.12.2023 / 23:48

קשר סומגאיט העלה ל-0:2 בדקה ה-35, אבל טוראן איזנה ל-2:2. שחקנה של טראט הכין את השני ב-1:3 על פוליס טרו, ניצחון דרמטי לנאתכו ופרטיזן

טיזר לסערה בממלכה עם אליניב ברדה ומאור מליקסון/ספורט1

רועי קהת כבש הערב (שבת) את שערו הרביעי העונה בליגה האזרית, כשהעלה את סומגאיט ל-0:2 בחוץ מול טוראן, אבל המארחת חזרה ואיזנה ל-2:2. הקשר הישראלי פתח כהרגלו בהרכב ובדקה ה-35 בעט לרשת החשופה לאחר הכנה משמאל של אריק סורגה. תחילה נטען לנבדל של המבשל האסטוני, אבל לאחר בדיקת VAR השער אושר. קהת השלים 90 דקות, סומגאיט במקום השלישי באזרבייג'אן.

* ביברס נאתכו שיחק 77 דקות בניצחונה הביתי של פרטיזן בלגרד 1:3 על וויבודינה. הקשר הישראלי נבלם בדקה ה-54 והכדור הגיע לפרנק קאנוטה שבעט פנימה, האורחת השוותה בזכות אקס מכבי תל אביב אורוש ניקוליץ' (68), אבל גיאס זאהיד (88) וסלדאניה בפנדל (90+7) סייעו לפרטיזן להתאושש מהתבוסה המשפילה 4:0 מול באצ'קה טופולה במחזור הקודם. הפער מהכוכב האדום בפסגת הליגה הסרבית עומד על שש נקודות, כשברק בכר ושחקניו יוכלו לצמק מחר בחזרה לשלוש אם ינצחו בחוץ את נפרדאק.

* לידור כהן בישל את השער השני בניצחון החוץ של טראט 1:3 היום (שבת) על פוליס טרו במסגרת המחזור ה-12 בליגה התאילנדית. הישראלי הכין לריטיפורן וואנצ'ואן בדקה ה-66 והשלים 90 דקות, כשקבוצתו התקדמה למקום השביעי בטבלה.

רועי קהת שחקן סומגאיט. דף הפייסבוק של סומגאיט, אתר רשמי
שער קל. רועי קהת/אתר רשמי, דף הפייסבוק של סומגאיט

* רן בן שמעון רשם עוד משחק ללא ספיגה, כשקבוצתו א.א.ק לרנקה סיימה ב-0:0 מול אנורתוזיס פמגוסטה ונותרה במקום השישי בליגה הקפריסאית. שתי הקבוצות נותרו ב-10 שחקנים בדקה ה-13. עוד בקפריסין: אליאל פרץ לא שותף ב-2:2 של אפולון לימסול השביעית אצל אתניקוס.

* עדן קארצב שיחק שתי דקות כמחליף בהפסדה הדרמטי של איסטנבול בשאקשהיר 3:2 לריזספור בחוץ, כשהמארחת הכריע בדקה השנייה של תוספת הזמן. בשאקשהיר מתחת לקו האדום בטורקיה, במקום ה-17 מתוך 20 קבוצות.

* ניר ברדע השלים 90 דקות וידין לוגסי נכנס בדקה ה-63 כשסבאיל חילצה 1:1 בחוץ מול אראז בזכות שער עצמי בתוך תוספת הזמן. לוגסי ספג צהוב ארבע דקות לסיום, קבוצתו במקום הרביעי בליגה האזרית.

* המשחק הביתי של אוסקר גלוך ורד בול זלצבורג בליגה האוסטרית מול וולפסברגר נדחה בגלל סופת השלגים באירופה, וכך גם משחק החוץ של ארד בר וציריך מול וינטרטור בליגה השוויצרית.

* יואב הומפייסטר פתח בהרכב של קורונה קיילצה ושיחק 74 דקות בהפסד 1:0 ללך פוזנן במחזור ה-16 בפולין. קיילצה מדורגת במקום ה-14 מתוך 18.

* רז מאיר לא שותף ב-2:2 של ר.ק.ס ואלבייק נגד אקסלסיור בליגה ההולנדית.

* רז שלמה עלה בהרכב לובן לראשונה תחת אוסקר גרסיה והשלים 90 דקות, אבל זה הסתיים בהפסד חוץ 1:0 לאלופה אנטוורפן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully