וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוספי הקדיש שער לתומר אחימס ז"ל: "לא ישנתי בשבוע האחרון"

האחראי לניצחון הפועל חיפה על חברו שנפל: "היה גיבור". איינבינדר על הפסד הפועל ת"א: "אכזבנו את עצמנו ואת האוהדים". למה: "צריכים להשתפר מול השער". רוני לוי: "יודעים שאנחנו הולכים לתקופה לחוצה"

תקציר הניצחון 0:1 של הפועל חיפה אצל הפועל תל אביב/ספורט1

בורחה למה רשם הפסד במשחקו הראשון כמאמן ראשי בהפועל תל אביב, שנכנעה בבית היום (שבת) להפועל חיפה כששתיהן חזרו לליגת העל מפגרה של חודשיים ונפגשו במסגרת המחזור השישי. תומר יוספי סידר ניצחון 0:1 לקבוצה של רוני לוי, ששמרה על המקום השני ונצמדה למכבי תל אביב אחרי שספגה לפני הפגרה את הפסד הבכורה שלה. טל ארצ'ל הורחק בהפועל תל אביב, שתנסה להתאושש באשדוד ביום שלישי הקרוב.

"הגענו למספיק הזדמנויות, היינו צריכים לשפר את הרעיונות שלו וההזדמנויות", סיכם למה בסיום. "חוסה רודריגס יודע לשחק במספר עמדות. החזקנו בכדור הרבה מאוד, היינו צריכים להיות עם יותר ביטחון בהנעת הכדור. בלוריאן? הוא שחקן מעולה, כמו שאר השחקנים. בחרתי שלא לפתוח איתו הפעם. נצטרך לנתח את המשחק הזה. צריך לשפר את המצבים שלנו מול השער. אשדוד? נבוא מוכנים, זה כבר ביום שלישי ואין הרבה זמן".

מאמן הפועל תל אביב בורחה למה. קובי אליהו
בכורה לא מוצלחת/קובי אליהו

דן איינבינדר אמר: "מצד אחד זה כיף עוד פעם להיות בבלומפילד ולחזור לשגרה של הליגה. מצד שני, זה לא כיף להפסיד. עשינו טעויות שעלו לנו ביוקר. עם הסיטואציה שכל המדינה חווה, התחושות יותר קשות. אנחנו עדיין צריכים להתחרות ולהשיג את המטרות שלנו. יש הרבה אנשים לשמח שבבית או על מדים. אכזבנו את עצמנו ואותם. עם הפנים קדימה למשחק הבא בשלישי".

היכולת: "הגול הראשון ספגנו מטעות שלנו. התכוננו למשחק הזה והאדום הקשה לחזור. בלי הדחיפה של הקהל זה עוד יותר מקשה. נלחמנו עד הסוף ולא ויתרנו. נמשיך לעבוד קשה כדי לשמח את כל מי שבבית".

על המשך העונה עם המאמן החדש: "הניצחון ההוא בטדי הוכיח שאנחנו יודעים לעבוד טוב כקבוצה. המועדון עבר קצת שינויים ואנחנו עוברים דרך ארוכה. יש למאמן המון רצון להצליח. מקווה שנעשה את זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מאמן הפועל חיפה רוני לוי. קובי אליהו
הפועל חיפה שמרה על המקום השני. רוני לוי/קובי אליהו

רוני לוי סיכם את הניצחון והתייחס להקדשות לחטופים והנרצחים: "עם כל העצבות שיש לנו, חזרנו קצת לשגרה. משחק נגד הפועל תל אביב שהיא קבוצה מאוד מוכשרת ומסוכנת. הובלנו 0:1 והם קצת יזמו. היינו יכולים לקבל את השוויון, אבל משחק ראשון מאז שחזרנו, זה חשוב. שאלוהים ישמור על הילדים שלנו, אמן. היה קשה לראות את ההקדשות האלה לחטופים והנרצחים. היינו צריכים לצאת יותר קדימה. הפועל היו בפיגור והם יצאו קדימה, הם היו חשופים יותר מדי והיינו צריכים לנצל את זה. בסך הכל אני חושב שמגיע לשחקנים מילה טובה, משחק ראשון אחרי הרבה זמן והם עשו את העבודה".

המיקום בטבלה: "משחק ראשון אחרי פגרה זה כמו פתיחת עונה. יודעים שאנחנו הולכים לקראת תקופה מאוד מאתגרת עם הרבה לחץ ועומס. חשוב להיכנס לכך נכון. גיא מלמד ותומר יוספי? שמח בשבילם שהם נותנים גולים. מעט נפגעים בחדות, אבל שניהם מאוד מוכשרים".

לקראת מכבי פתח תקוה: "כל העניין בלי קהל מאוד קשה. זה דבר שמרים את האנרגיות. זאת תחושה של משחקי אימון, אבל צריך לנסות לחזור לשגרה. אין הרבה זמן להתכונן, זאת קבוצה נהדרת וצעירה".

תומר יוספי שחקן הפועל חיפה לפני אל ים קנצפולסקי שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
תומר יוספי שחקן הפועל חיפה לפני אל ים קנצפולסקי שחקן הפועל תל אביב/קובי אליהו

תומר יוספי הקדיש את שער הניצחון לתומר אחימס ז"ל, חברו שנפל בקיבוץ רעים: "בשבוע האחרון לא הצלחתי כל כך לישון בלילה. זה חבר קרוב, משפחה, שקרוב ללב שלי. שמחתי מאוד שהבקעתי, שניצחנו את המשחק הזה. אני מקדיש את הגול הזה לזכרו ולמשפחה שלו. הוא היה גיבור. הוא ילד שהיה בו הכל, משפחה מדהימה. הוא נפל בקיבוץ רעים, הוא ועוד שני לוחמים. קשה לי להרחיב בנושא הזה, זה נוגע בלב שלי. שמח שעשיתי אולי טיפה בלב של המשפחה שלו, מקווה שמפה נצא לדרך חדשה. השער מוקדש גם לגלעד רוזנברג ורומי גונן שתחזור מהר עם כל החטופים".

על החזרה למגרשים: "כולנו חיכינו לחזור, זאת הייתה תקופה קשה עבור השחקנים, הצוות וההנהלה. לעשות רק משחקי אימון ולא באמת לשחק זה קשה. חבל שזה בלי האוהדים המקסימים שלנו. לפחות הצלחנו לשמח אוהדים שישבו בבית ושמחו בשבילנו. מקווה שבקרוב נחזור לשגרה מלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully