וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב עושה בעיות: ראבל מוריסון השתמש בתו נכה של אדם מת ונקנס

הכישרון המבוזבז שגדל במנצ'סטר יונייטד ישלם כ-2000 פאונד לאחר שנמצא אשם: "רכשתי את התו ממישהו באולד טראפורד ב-50 פאונד"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 1.12/ספורט1

ראבל מוריסון הפך בעשור האחרון שם נרדף לכישרון מבוזבז. האנגלי שנחשב ליהלום באקדמיה של מנצ'סטר יונייטד לא הצליח לפרוץ בעקבות בעיות התנהגות ופרשיות אלימות לא מבוטלות, ונדמה שגם בגיל 30 הוא לא ממש הפיק לקחים.

הקשר ששיחק בעונה החולפת תחת ויין רוני (שותפו לשעבר ביונייטד) בדי.סי יונייטד מה-MLS נקנס בסכום המתקרב ל-2000 פאונד, זאת משום שהשתמש בתו כחול (מקביל לתו נכה) שלא שלו כדי להחנות את רכבו בחנייה המיועדת לבעלי התו. למעשה, בעל התו המקורי הוא אדם שהלך לעולמו בפברואר 2022. רכבו של מוריסון נגרר והוא נאלץ לשחרר אותו מאוחר יותר באותו היום. לטענתו של מוריסון, הוא רכש את התו מ"מישהו באולד טראפורד" תמורת 50 פאונד.

כאמור מוריסון נחשב ל"ילד בעייתי" בכדורגל האנגלי, שכן כבר בצעירותו היה מעורב במספר תקריות אלימות שאף הובילו להליכים משפטיים כנגדו. השחקן שהספיק לערוך שלוש הופעות במדי הקבוצה הבוגרת של מנצ'סטר יונייטד לפני שנפלט, נדד מאז בין קבוצות רבות באנגליה וגם שיחק באיטליה, מקסיקו, שבדיה והולנד לפני שכאמור הגיע העונה לארצות הברית. מוריסון שיחק בנבחרות הצעירות של אנגליה, אך כיום משחק בנבחרת ג'מייקה שבמדיה יש לו 18 הופעות ושני שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully