וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

6 נקודות לדני אבדיה, וושינגטון שוב הפסידה באורלנדו

הישראלי לא שחזר את היכולת מהשיא העונתי שקבע מול המג'יק לפני יומיים, והוסיף 5 אסיסטים ב-20 דקות ב-130:125. ואגנר ובאנקרו להטו, המארחת השוותה שיא מועדון של תשעה ניצחונות רצופים והתבססה במקום השני במזרח

דני אבדיה מתאמן על זריקות מהשלוש/מתוך חשבון הטוויטר של Neil Dalal

בפעם השנייה תוך 48 שעות, וושינגטון וויזארדס ודני אבדיה התארחו הלילה (בין שישי לשבת) באורלנדו. הישראלי לא הצליח לשחזר את היכולת מהשיא העונתי שקבע באותו המשחק עם 22 נקודות והסתפק הלילה ב-6 בלבד, בעוד הוויזארדס הפעם היו קרובים יותר למג'יק, אך השורה התחתונה היא זהה - המארחת שוב ניצחה, 125:130.

הישראלי עלה בחמישייה של ווס אנסלד ג'וניור כמיטב המסורת ותוך 26 שניות קלע את הסל הראשון בהתמודדות עם חדירה לצבע מאסיסט של דניאל גאפורד. כעבור דקה הוסיף עוד שתיים מקו העונשין, ועד לסיום תרם עוד סל שדה בודד לצד שש החטאות מהשדה. הוויזארדס שמרו על הפרש קטן וגם ירדו למחצית ביתרון 58:61, אולם ברבע השלישי הגיע המהפך של אחת מהפתעות העונה.

האורחת מהבירה נשארה בתמונה ואף הובילה שבע דקות לסיום, אך אז הופיעו צמד הפורוורדים המבטיחים של המג'יק - פרנץ ואגנר ופאולו באנקרו. השניים לצד מו ואגנר, אחיו של פרנץ, דאגו להפוך פיגור 107:106 ליתרון 115:124, כאשר הוויזארדס הצליחו רק לצמק בדקה האחרונה.

ג'יילן סאגס, שחקן אורלנדו מג'יק. רויטרס
הפתעה נעימה. סאגס/רויטרס

דני אבדיה כאמור קלע 6 נקודות ב-2 מ-7 מהשדה, זאת לצד 3 ריבאונדים ו-5 אסיסטים ב-20 דקות. פרט לג'וני דייויס ששותף לשש דקות, כל שמונת השחקנים האחרים בוויזארדס קלעו יותר מהישראלי. שבעה מהם סיימו בדו ספרתי, ובראשם ניצב קייל קוזמה עם 27 נקודות. עבור הוויזארדס שירדו למאזן 16:3 מדובר בהפסד שני ברציפות, וה-11 ב-12 המשחקים האחרונים. כעת וושינגטון תצא לפגרה לא קצרה במונחי NBA, ותחזור לפרקט רק בלילה שבין רביעי לחמישי בו תארח את פילדלפיה.

המג'יק (5:14) מנגד מסיימים את הלילה במקום השני במזרח לאחר שהשוו שיא מועדון של תשעה ניצחונות, והם נראים כמו קבוצת פלייאוף לכל דבר, בניגוד למרבית הציפיות בתחילת העונה. פרנץ ואגנר הרשים עם 31 נקודות, 7 ריבאונדים ו-8 אסיסטים, גם פאולו באנקרו הרשים עם 28, 13 ריבאונדים ו-7 אסיסיטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully