וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא הביזאר: צפו ב"שער העצמי הגרוע בכל הזמנים" בדרבי של המבורג

צירוף מסירות גרוע במיוחד, ו"סיומת" עוצמתית מקו השער: המבורג כבשה שער הזוי בדרבי, בחסות השוער שהוגדר כ"נוייר של הבונדסליגה השנייה"

תקציר ה-2:2 בדרבי של המבורג בבונדסליגה 2/ספורט1

רגע קומי וביזארי נרשם הערב (שישי) בדרבי של המבורג בבונדסליגה השנייה. שער עצמי משונה ביותר נרשם במשחק בין המבורג לסט פאולי.

בדקה ה-27 של המשחק התנהלו שחקני ההגנה של המבורג בחלק המגרש שלהם, בתוך הרחבה, וניסו לפתח התקפה. אלא שמה שיצא הוא צירוף מסירות מוזר בין שחקני ההגנה, שבשיאו אחד מהם מסר לאחור בשלומיאליות לשוער דניאל הוייר פרננדז. התגובה של פרננדז, ממש בסמוך לקו השער, הייתה לא פחות ביזארית. הכדור קיפץ לו על תלולית, ופרננדז שניסה להרחיק בעט בעוצמה דווקא לשער שלו.

"זה אולי השער העצמי הגרוע בכל הזמנים", כתבו ברשתות החברתיות, שם ה"ביצוע" של פרננדז ושחקני המבורג התפשט כאש בשדה קוצים.

שוער המבורג דניאל הוייר פרננדז. Daniel Heuer Fernandes neuer, GettyImages
הפנים אומרות הכל. פרננדז אחרי השער השטותי/GettyImages, Daniel Heuer Fernandes neuer

הטעות הביזארית מפתיעה במיוחד לאור הרקורד של פרננדז בן ה-31, שוער ותיק ומנוסה שידוע במשחק הרגל המצוין שלו. פרננדז נחשב לחוליה חשובה בבניית ההתקפות של המבורג, ונוגע בכדור 60 פעמים בממוצע למשחק - יותר משערים בכירים שידועים במשחק הרגל האיכותי שלהם כמו מנואל נוייר ואליסון. רק אתמול כונה פרננדז בכתבת פרופיל מקיפה שפורסמה אודותיו ב"אתלטיק", "נוייר של הבונדסליגה השנייה".

השער המדובר קבע יתרון 0:2 לסט פאולי והמבורג נראתה בדרך להפסד, אבל אז היא כבשה פעמיים וסיימה ב-2:2 מותח. בעקבות התוצאה נשמר סטטוס-קוו בצמרת ויתרון 3 הנקודות של סט פאולי על המבורג בפסגה נשמר.

  • עוד באותו נושא:
  • המבורג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully