וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשמסי נקם בלבנדובסקי: "כעסתי, התעלמתי, עברתי אותו בכוונה"

הפרעוש חשף סיפור פיקנטי מהמונדיאל והצהיר שישקול לשחק גם במונדיאל הבא: "מעטים השיגו הכל בכדורגל. גאה להיות אחד מהם"

צפו: ליאו מסי כבש צמד מצוין, נבחרת ארגנטינה ניצחה 0:2 בפרו במוקדמות המונדיאל/ספורט1

ליאו מסי ורוברט לבנדובסקי מעולם לא שיחקו יחד או התמודדו אחד נגד השני באותה ליגה, אבל מסתבר שלמשך מספר שנים היה דם רע בין השניים. כך מסי בעצמו חשף היום (שישי) בריאיון לתקשורת הארגנטינאית.

הגורם העיקרי ל"סכסוך" בין השניים היו אמירות מזלזלות במסי שיוחסו ללבנדובסקי אחרי שהפרעוש זכה בפרס כדור הזהב בשנת 2020. לבנדובסקי נחשב בזמנו מועמד מוביל לקבל את הפרס, אבל מסי קיבל אותו לבסוף, ולמרות שהרעיף מילים חמות ומחמאות על לבנדובסקי בנאום הניצחון, הפולני צוטט כאומר ש"אני בספק אם הוא באמת מתכוון למילים שלו".

לדבריו של מסי, הוא נותר פגוע מהאמירה ההיא של לבנדובסקי, והחליט "לנקום" בו במפגש בין הנבחרות במונדיאל 2022. ארגנטינה ניצחה 0:2 ומסי לא כבש, אבל נראה מתעלם במופגן מלבנדובסקי, ואף "משפיל" אותו עם דריבל יוצא דופן כשהפולני ניסה לעצור אותו.

"הדברים שלבנדובסקי אמר הפריעו לי, אני מודה שכעסתי", אמר מסי. "התעלמתי ממנו במהלך המשחק וכעסתי, כי חשבתי שהוא התבטא בצורה לא מכובדת. האם 'העברתי אותו' בכוונה? אני מודה שכן".

ליאונל מסי קפטן נבחרת ארגנטינה עם רוברט לבנדובסקי קפטן נבחרת פולין. רויטרס
דם רע. לבנדובסקי ומסי במשחק המדובר/רויטרס

מסי סיפר שאחרי המשחק, השניים יישרו את ההדורים. "שוחחנו והוא הסביר לי שהייתה אי הבנה. הוא היה נסער ואמר לי שלא ציטטו אותי בצורה נכונה בתקשורת. אחר כך הוא עבר לברצלונה ודיברנו לא מעט על המועדון והעיר".

מסי אף הותיר פתח לאפשרות שישחק במונדיאל 2026. "כרגע, המטרה שלי היא להגיע לקופה אמריקה, אבל איש לא יודע מה צופן העתיד. בהתחשב בגילי, רוב הסיכויים שלא אשחק במונדיאל, אבל יתכן שבסוף הדברים יסתדרו וכן אהיה שם", הסביר.

כך או כך, הוא כבר מרגיש שלם לחלוטין עם הישגיו בקריירה. "מעט מאוד כדורגלנים יכולים להעיד על עצמם שעשו הכל בכדורגל. אני גאה להיות אחד מהם", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully