וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פייק פרגוסון": הטעויות של בכר והוואקום שגלזר לא מצליח למלא

בסרביה מנו את ה"חטאים" שהובילו לכישלון של הכוכב האדום, וביקרו: "בכר שיחק אותה סר אלכס, אבל זה אפילו לא קרוב". גם גלזר חטף: "לא משפיע כמו בוריאן"

תקציר: וויבודינה - הכוכב האדום בלגרד 2:1/ספורט1

ברק בכר ממשיך לספוג האשמות והשמצות על ימין ועל שמאל בעקבות ההדחה של הכוכב האדום מליגת האלופות. היום (שישי) פורסם טור נוקב נוסף נגד המאמן הישראלי, בו מנו בעיתון הפופולרי "ז'ורנל" את חמשת ה"חטאים" שגרמו לכישלון של הכוכב האדום תחת שרביטו.

בין היתר, מנו בטור את ההכנה הבעייתית לעונה במהלכה "הקבוצה הגיעה לשיא מוקדם מדי", טענו שיש "מחסור חמור במנהיגים בחדר ההלבשה", הסבירו שבכר "לא מוכן ללכלך את הידיים" ומטיל משימות רבות מדי על עוזרי וחברי הצוות שלו, ומתנהל ב"סכיזופרניה" מבחינה טקטית-מקצועית.

בכר כונה בטור המדובר "פייק אלכס פרגוסון". "בכר מנסה לשחק אותה סר אלכס ומאפשר לעוזריו להוביל את האימונים, ומלכתחילה היה ברור שמדובר במתכון לכישלון. בכר אפילו לא קרוב לפרגוסון, וגם אין לו קוסמים בצוות כמו קרלוש קיירוש. הצוות שלו כולל למעלה מ-20 אנשים, והוא בעיקר משגיח על עבודתם, ולא לוקח חלק מספיק פעיל בשגרה של הקבוצה".

ברק בכר מאמן הכוכב האדום בלגרד. רויטרס
התקשורת כולה נגדו. בכר/רויטרס

גם עומרי גלזר שדווקא היה אחת מנקודות האור בקמפיין האירופי של אלופת סרביה, לא יצא נקי. "בכר הביא את גלזר בתור יורשו של מילאן בוריאן, הוא ייעד לו תפקיד מפתח, אבל ההשפעה של גלזר על חדר ההלבשה פשוט לא אותו דבר. מבחינת מנהיגות, הוא לא מצליח למלא את הוואקום שהותיר בוריאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully