וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה: "מתחילים אימון והשחקנים עם דמעות בעיניים. זה לא פשוט"

מאמן הפועל באר שבע סיפר בתכנית "סערה בממלכה" על השגרה בצל המלחמה, ועל תפקידו החשוב של הכדורגל בתקופה הקשה: "כולם רוצים שנחזור". וגם: מליקסון מודה - ספגתי איומים בעקבות הציוצים. צפו בטיזר

טיזר לסערה בממלכה עם אליניב ברדה ומאור מליקסון/ספורט1

הלחימה בעזה חודשה, אבל בסוף השבוע הקרוב לשמחתם של חובבי הכדורגל, ליגת העל סוף סוף חוזרת. לקראת חידוש העונה, התראיינו מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה ועוזרו לשעבר מאור מליקסון לתכנית "סערה בממלכה", עם לירן שכנר.

ברדה סיפר על השגרה המאתגרת בצל המלחמה. "יש הרבה משפחות מהדרום, הרבה אוהדים של הפועל באר שבע שיקיריהם נרצחו. זה קורה לנו די הרבה, אני חייב לומר, שמגיעים לפני אימון ובאים אוהדים ומספרים את הסיפור שלהם. ככל שאתה שומע את הסיפור ובאמת נחשף למה שאות גיבור או גיבורה עברו באותו יום ארור, אתה פשוט לא יכול להתאמן אחר כך", מודה ברדה. "שחקנים מגיעים למצב שכמה דקות לפני האימון הם עם דמעות בעיניים, וקשה להתאמן במצב כזה".

מצד שני, אומר ברדה, "משיחות שלי גם עם לוחמים וגם עם משפחות של קורבנות, כולם רוצים שהכדורגל יחזור, אפילו ברמת האתנחתא, כדי לייצר איזושהי הפוגה לנפש. אנשים רוצים להתנתק מהחדשות לשעה וחצי ולראות כדורגל. כמובן שזה לא אידיאלי בלי קהל, זה רע, אבל זה הרע במיעוטו".

אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
מציאות משונה. ברדה/ברני ארדוב

מאור מליקסון, שהפך בתקופה האחרונה לאושיית רשת מאז פרוץ המלחמה בזכות ציוציו ההומוריסטיים, סיפר: "אני נורא ביישן, אבל בטוויטר עושים הטרלות. אוהדים מטרילים את האוהדים האחרים ויש הרבה ריבים כאלה. כשהתחיל הבלאגן, בהתחלה אני הייתי ביחד עם החבר'ה שלנו, של ההסברה, ניסיתי להסביר לאנשים, 'חבר'ה, זה לא נכון, הם משקרים, בואו תראו מה קרה'. ושמתי לב שאף אחד לא אומר, 'וואלה, היהודי הזה צודק'. אף אחד לא באמת מתעניין במה שאני אומר. וגיליתי שדרך ההומור, פתאום יותר אנשים נחשפים למה שאני כותב. דרך הומור הרבה יותר קל להגיע לאנשים".

מליקסון הוסיף: "אני מקבל איומים מדי פעם, אבל בסדר, אבל התחלתי לאחרונה חוג אגרוף אז אני פחות מפחד. לי ולתומר חמד הייתה לאחרונה שיחה על הכוח שיש לספורטאים במצבים כאלה. זה מדהים. אתה מגיע לדני קושמרו פתאום, בן אדם מבוגר, שמתרגש לראות אותך כמו ילד קטן".

* התכנית המלאה תשודר בערוצי ספורט1 במהלך סוף השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully