וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בליגת העל: עפולה יוצאת לחולון, שעורכת בכורה בליגה

הסגולים, שרושמים פתיחת עונה מצוינת בליגת האלופות, רשמו את ואנווין שיערוך בכורה נגד החבורה של רועי פרל (19:20) שיקבל לראשונה את ארלינגטון, ויקווה לתרומה טובה גם משאר הזרים

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 1.12/ספורט1

משחקי ליגת העל בכדורסל יימשכו מחר (שבת, 19:20) כשהפועל חולון תארח את הפועל עפולה. הסגולים עורכים את הופעת הבכורה שלהם בליגת העל לעונה זו, ואילו לעפולה זה משחק שלישי, לאחר שהפסידו במחזור הפתיחה לעירוני נס ציונה, עוד לפני המלחמה, ובשבוע החולף גברו על הפועל באר שבע בחוץ. 900 צופים, בנוסף לשחקנים, אנשי הצוות והקבוצות, השופטים והאנשים שעובדים במשחק, יוכלו להיכנס אל היכל הטוטו מחר.

הפועל חולון של עמית שרף אמנם תערוך מחר את הופעת הבכורה שלה העונה בליגה, אבל באמתחתה של הקבוצה כבר ארבעה משחקים מוצלחים בליגת האלופות, כשהם מוליכים את הבית שלהם עם שלושה ניצחונות מארבעה הפסדים, כולל ניצחון חוץ גדול על בורסהספור הטורקית ביום רביעי האחרון. חולון חזרה לארץ ללא אמין נואה שעוזב את הקבוצה, אך לפניה נחת המחליף שלו, האנס ואנווין הבלגי, שנרשם ויערוך הופעת בכורה. סי ג'יי האריס נותר מחוץ לסגל.

נועם אביבי, שחקן הפועל אילת. דני מרון
התפוצץ על באר שבע בשבוע שעבר. נועם אביבי/דני מרון

הפועל עפולה חזרה לליגה ברגל ימין עם הניצחון על הפועל באר שבע כשאת הקבוצה מובילים ארבעה ישראלים - נועם אביבי שרשם שיאי קריירה בנקודות ובריבאונדים, לוקאס גולדנברג, מוריאל לוטאטי ותומר אסייג. דווקא שני השחקנים הזרים ששותפו במשחק, קמרון שלטון וקסיוס סטנלי, היו חלשים, אבל הישראלים של רועי פרל דחפו את הקבוצה אל הניצחון. במשחק בחולון יערוך בכורה הפורוורד מרסלוס ארלינגטון, שלא שיחק בבאר שבע לאחר שהשחרור הבינלאומי שלו לא הגיע בזמן. בעפולה ממשיכים לחפש אחר שחקן פנים שיחזק את הסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully