וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשקלון ניצחה את מעלה אדומים אחרי מותחן, מכבי חיפה הביסה

עודכן לאחרונה: 1.12.2023 / 14:47

מחזור הפתיחה בלאומית ננעל עם שני משחקים: הדרומיים ניצחו בקושי 90:92 במשחק שנערך ברוממה. חיפה גברה 67:81 על צפת העולה החדשה

המחזור הראשון בליגה הלאומית ננעל היום (שישי) עם ניצחונות של אליצור אשקלון ומכבי חיפה על מכבי מעלה אדומים ו-מ.ס צפת בהתאמה.

אליצור אשקלון - מכבי מעלה אדומים 90:92

משחק קצבי ומעניין באולם מלחה הסתיים בניצחון דרמטי של הדרומיים. המחצית הראשונה התנהלה בקצב נהדר והסתיימה ב50:51 למעלה אדומים, כשהשחקנים הצעירים נתנו את הטון. המשחק המשיך להיות צמוד, וגם כנשראה היה שנגמר - הקבוצה של יאיר גבירץ לא הרימה ידיים. 3 שניות לסיום במצב של שיוויון 90:90 אליעד טל סחט עבירה והמשחר הוכרע.

לשתי הקבוצות לקחו מספר דקות כדי להיכנס לקצב. הראשון להתעשת היה יניר בנימין, שבהופעת בכורה מחודשת אחרי עונה באשקלון, היה אחראי לשבע הנקודות הראשונות של מעלה אדומים עם 2 סלים ואסיסט, אך גם ביצע שתי עבירות מהירות. בשלב הזה לאשקלון התחילו להיכנס הכדורים, והרבע התנהל בקצב נהדר והסתיים ביתרון קטן לאורחת - 23:24. ברבע השני הקצב עלה אף יותר, כשבשתי הקבוצות שחקני הספסל קלעו באחוזים נהדרים, בראשם בצד אחד תומר אגמון (12 נק' ללא החטאה עד למחצית עבור אשקלון) ובצד השני דניאל נג'ר, שעם אסיסט למתן בן אקן חתם את תוצאת המחצית - 50:51 למעלה אדומים.

סל מחצי מרחק של נמרוד טישמן העלה את אשקלון ליתרון ארבע דקה ורבע לסיום, אבל שלשה של מתן בן ארן הורידה לנקודה בלבד, 88:89. בן אייזנהרט דייק בזריקה אחת בלבד מקו העונשין, ויניר בנימין עם חדירה נפלאה קבע שוויון 90:90, 10.4 שניות לסיום. אשקלון הלכה לאליעד טל שסחט עבירה ממתן בן אקן, 3 שניות לסיום. טל דייק בזריקה הראשונה, החטיא את השנייה בכוונה, ואשקלון יצאה ממלחה עם הניצחון.

עומר חממה מ.ס. צפת מול מכבי חיפה. לילך וייס, מנהלת הליגה, אתר רשמי
רון כהן מחיפה ומאחוריו עומר חממה/אתר רשמי, לילך וייס, מנהלת הליגה

מכבי חיפה - מ.ס צפת 67:81

מכבי חיפה מסמנת וי ראשון אחרי ניצחון משכנע על העולה החדשה מצפת. הירוקים פתחו לא טוב את המשחק וספגו 28 נקודות ברבע הראשון, אך בשלושת הרבעים הנוספים ספגו ביחד 39 נקודות בלבד. יכולת טובה בהתקפה של רון כהן ועמית מנחם אפשרה לירוקים לברוח ברבע האחרון בדרך לניצחון. מנגד, מ.ס צפת מפסידה במשחקה הראשון בליגה ותקווה להיראות טוב יותר במחזור הבא

רון כהן קלע את כל 7 הנקודות הראשונות של הירוקים בפתיחה, בעוד מנגד תומר כהן ועומר חממה בלטו וקבעו 14:8 לקבוצתם. האחרון הוסיף סל ועבירה בדרך ל-7 נקודות ברבע הראשון ויתרון 28:16 לאחר הרבע הראשון. עמית מנחם פתח טוב את הרבע השני ועם שלשה וחטיפה הוביל ריצת 2-11 והלוח הראה 30:27, 5 דקות למחצית. צפת התקשתה לייצר נקודות עד שדביר אוחנה ותומר כהן דייקו מחוץ לקשת - 36:31. מנגד, עמית אלון קלע שלשה ועם נקודות בצבע הלוח הראה 38:38 במחצית. המומנטום הירוק נמשך בפתיחת הרבע השלישי ומכבי 'נטופליי' חיפה עלתה ל-40:46. שתי הקבוצות התקשו לייצר נקודות במשך דקות ארוכות והרבע נגמר ב-50:56 לירוקים. יובל מיכאלי פתח את הרבע האחרון בשלשה, אך בהמשך הקבוצה שלו נתקעה וראתה את רון כהן ועמית מנחם מגדילים את היתרון לדו ספרתי בדרך לניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully