וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוז בלייזר: "ראו שיש עלינו חלודה, אבל היינו אנחנו בהגנה"

הפועל ירושלים השלימה ניצחון כפול על גלאטסראיי, 70:85 בבאניה לוקה, וצפויה להיאבק עם פאוק סלוניקי על המקום הראשון והכרטיס לטופ 16 בליגת האלופות. הקבוצה הודיעה: משחקי הבית בארנה נדחו לטובת הסיכוי לארח עם יותר קהל

תקציר: הפועל תל אביב - בשיקטאש 75:81/ספורט1

הפועל ירושלים השלימה אמש (חמישי) את השבוע הטורקי של הנציגות הישראליות באירופה עם מאזן מושלם - שלושה ניצחונות, אפס הפסדים. היא גברה בחוץ 70:85 על גלאטסראיי, במשחק שהועתק לבאניה לוקה שבבוסניה והרצגובינה במסגרת ליגת האלופות.

בעוד 12 ימים "יארחו" האדומים את פאוק סלוניקי בבלגרד, למה שמסתמן כקרב ישיר על המקום הראשון שמוביל היישר לטופ 16 בליגת האלופות. לשתי הקבוצות מאזן 1:3 בבית ז', בעוד גלא ובנפיקה ליסבון רחוקות מהן עם ניצחון בודד בארבעה משחקים.

"ההפסקות בין המשחקים יוצרות סיטואציה לא פשוטה", הודה הקפטן עוז בלייזר והתייחס לעובדה שזה היה משחקה הראשון של ירושלים אחרי שבועיים. "בגלל שזמן המשחק חסר לנו, האימונים אינטנסיביים מאוד. אפשר היה לראות במהלך המשחק שאנחנו קצת חלודים, אבל היינו אנחנו בהגנה. זה ניצחון חשוב להמשך".

שחקן הפועל ירושלים עוז בלייזר. ליגת האלופות, אתר רשמי
"שמחים לחזור הביתה אחרי תקופה ארוכה בחו"ל". עוז בלייזר בניצחון אמש/אתר רשמי, ליגת האלופות

בדרך להתמודדות נגד פאוק, לא צפויה לירושלמים בעיה של היעדר משחקים. הקבוצה תפתח ביום שלישי את הופעותיה בליגת העל, כשתפגוש את מכבי עירוני רמת גן, וכעבור יומיים תשחק גם מול הפועל עפולה.

כמו כן, הקבוצה הודיעה שהיא דחתה את משחקי הבית בארנה לסוף דצמבר לטובת הסיכוי לארח משחקים עם כמה שיותר קהל.

"אנחנו שמחים לחזור הביתה אחרי תקופה ארוכה בחו"ל", סיכם בלייזר. "הלוואי שיהיו אוהדים איתנו במשחקים. אני מקווה שנוכל לראות איתנו את אופיר אנגל, ובעזרת השם בקרוב גם את הרש גולדברג-פולין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully