וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טילים יש להם בשפע": חוסה רודריגס שוב בשירות ההסברה של ישראל

עודכן לאחרונה: 1.12.2023 / 18:49

שחקן הפועל תל אביב אחרי המטח לאזור המרכז: "אין להם אוכל ודלק, אבל יש טילים". המאמן הגרמני קורא לפיפ"א להשעות את ישראל: "די לסתימת הפיות"

תקציר: מכבי חיפה - ראן 3:0/ספורט1

אחרי הפסקת האש ושחרור חלק מהחטופים, המלחמה בעזה חודשה ואנחנו מעדכנים אתכם לגבי ההתפתחויות שקשורות לספורט, כולל המחוות והאירועים השונים ברחבי הארץ בצל חידושה של ליגת העל בסופ"ש הקרוב.

18:35: מאמן TS גלאקסי מליגת הכדורגל הבכירה בדרום אפריקה, קורא לפיפ"א להשעות את ישראל לאלתר מכל המפעלים והתחרויות הבינלאומיות. ראמוביץ', גרמני ומוסלמי גאה, טוען ש"ישראל מבצעת רצח עם בעזה וצריכה לשלם את המחיר". הוא אף ביקר את התמיכה בישראל בכדורגל הגרמני, ואת הענישה נגד אנואר אל גאזי, שחקן מיינץ שהושעה בעקבות ציוצים שתמכו בחמאס. "גאה באנואר שלא הסכים לסתימת הפיות, וקורא לכל הכדורגלנים להשמיע את קולם ולמחות נגד ישראל".

18:10: חוסה רודריגס, שחקן הפועל תל אביב שהפך לדובר נלהב של ישראל מאז פרוץ המלחמה, שוב נרתם למאמצי ההסברה. אחרי מטח הרקטות שנורה על ידי חמאס לאזור המרכז, הקשר צייץ: "הפסקת האש הסתיימה, המלחמה חודשה. החלק הכי גרוע בכל הסיפור הוא שהפלסטינים טוענים שאין להם דברים בסיסיים (אוכל, אור ודלק) כדי לשרוד, אבל טילים יש להם בשפע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
חנן בן ארי בטורניר הפועל כפר סבא מועצת שער הנגב. עיריית כפר סבא, אתר רשמי
השתתף בטורניר המרגש. חנן בן ארי/אתר רשמי, עיריית כפר סבא

15:15: העיר כפר סבא אירחה את טורניר הכדורגל המסורתי של שער הנגב. משאת נפשו של ראש מועצת שער הנגב, אופיר ליבשטיין ז"ל, שנרצח בשבת הארורה ה-7 באוקטובר, לקיומו של טורניר הכדורגל השנתי - התקיימה השנה בכפר סבא, בצל המלחמה. לצד שחקני הקבוצות השונות, התארחו בטורניר לוחמי יחידת יהלו"ם שהצילו באותה שבת את חברות וחברי קיבוץ כפר עזה. ראש העיר כפר סבא רפי סער אמר בטקס הפתיחה: "נמשיך לתמוך בכם ולתת לכם כל מה שאתם צריכים"

אחת האיגרות האחרונות שהוציא ראש המועצה האזורית שער הנגב אופיר ליבשטיין ז"ל, הייתה ההזמנה לטורניר הכדורגל המסורתי של המועצה האזורית שער הנגב. אופיר נהרג בשבת הארורה ה-7 באוקטובר בעודו מגן בגופו על קיבוץ כפר עזה.

ראש מועצת שער הנגב יוסי קרן אמר בטקס: אנחנו עומדים כאן ברגשות מעורבים של עצב ושמחה וחוגגים שוב את הקהילה הנהדרת שלנו. אבל, זה מזכיר לנו את אלה שאינם עוד איתנו. ההתרגשות היום ולהיות כאן ביחד זה לקבל כוח אחד מהשני. הטורניר הזה הוא בשבילם ולזכרם".

שחקני מכבי חיפה מאוכזבים, לורנצו שימיץ' משמאל. אודי ציטיאט
יישארו עם מדי החוץ עד ש"כל החטופים יחזרו". שחקני מכבי חיפה/אודי ציטיאט

10:00: מכבי חיפה ומטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים, יחלו החל ממשחק הבית הקרוב במהלך מיוחד ומתמשך על מנת להעביר את המסר להשבת החטופים הביתה. כחלק מהמהלך, הוחלט במועדון לאפסן את מדי הבית למשחקים הקרובים, ולעלות עם מדי החוץ גם במשחקים אותם הקבוצה תארח באצטדיון הבית. המהלך, שתואם עם מנהלת הליגות לכדורגל ועם יתר הגורמים, יוצא לפועל כבר במשחק הבית הקרוב מול הפועל באר שבע כאות הזדהות עם משפחות החטופים ובתקווה לראות את כולם בחזרה בביתם מהר ככל הניתן ועם הססמא "עד שלא כולם בבית, אנחנו לא בבית".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully