וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה החליטה לרכוש את קאנסלו ופליקס, אבל מנסה להפחית את מחירם

צמד הפורטוגלים נראים מצוין, אך מושאלים מסיטי ואתלטיקו, שדורשת 80 מיליון יורו על החלוץ. בבארסה מנסים להפחית עלויות ויציעו טרייד

שערי השבוע, 28.11/ספורט1

ההחתמות של צמד הפורטוגלים ז'ואאו קאנסלו וז'ואאו פליקס התבררו כהחתמות מעולות וייתכן שהצילו לצ'אבי את העונה. הכושר הרע של לבנדובסקי והפציעות של גאבי וראפיניה רק הבליטו את השניים, שמיד תפסו מקום של קבע בהרכב של צ'אבי ונראים מצוין. אלא שקאנסלו (29) ופליקס (24) מושאלים ממנצ'סטר סיטי ואתלטיקו מדריד ואמורים לחזור לקבוצות האם שלהם בקיץ

כעת, בבארסה מרכזים את מירב המאמצים ברכישה קבועה של השניים, אך זה יהיה מהלך לא קל מבחינה כלכלית. ב"מונדו דפורטיבו" מדווחים היום שאתלטיקו מדריד תדרוש בסביבות 80 מיליון יורו על פליקס וסיטי תקווה לקבל 25 מיליון על קאנסלו, אבל בברצלונה שוברים את הראש כיצד לחסוך בעלויות.

ז'ואאו קאנסלו שחקן ברצלונה חוגג שער. Soccrates Images, GettyImages
בכושר מצוין. קאנסלו/GettyImages, Soccrates Images

במקרה של פליקס, לפי הדיווח ברצלונה מקווה לרכוש אותו תמורת 40 מיליון יורו בעסקה שתכלול חילופי שחקנים עם אתלטיקו. לגבי קאנסלו, ברצלונה תנסה לרכוש אותו תמורת 15 מיליון יורו ומקווים שמנצ'סטר סיטי תלך לקראתם. לקאנסלו יש חוזה בסיטי עד קיץ 2027, אבל אחרי שהוא ביקש לעזוב, גווארדיולה הצהיר שהוא סיים את דרכו במועדון ובבארסה מקווים להגיע לסיכום עם המועדון גם בשל הקשרים הטובים עם גווארדיולה.

ז'ורז'ה מנדש, סוכן העל הפורטוגלי, מייצג את השניי ועשה כבר עסקאות רבות עם ברצלונה, שם מקווים לרכוש את השניים ולהחתימם על חוזים ארוכי טווח. כזכור, רק ביום שליש צמד הפורטוגלים כיכבו בניצחון 1:2 על פורטו וכבשו את השערים במהפך מול הפורטוגלים שהבטיח לבארסה את ראשות הבית. קאנסלו כבש שער יפהפה ופליקס הפך מבישול של קאנסלו, שמתופקד כמגן אבל תוקף הרבה מאוד ופותר לבארסה את עמדת המגן הימני, עמדה בעייתית במועדון מאז העזיבה של דני אלבס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully